    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
    Date: Thu, 26 May 2011 18:52:03 +0200
    <irlnor$th5$1@mx1.internetia.pl> <irlq29$9kq$1@mx1.internetia.pl>
    <irlu08$857$1@news.net.icm.edu.pl>

    W dniu 26-05-2011 18:09, pm pisze:
    > ?
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > miałeś wcześniej wgniecione drzwi?

    Nie, ale listwa miała wyrwaną spinkę.

    > coś się działo z tym błotnikiem w trakcie szkody? doprecyzuj

    Nie, przecież napisałem co się stało.

    > nie wiem czy zeznałeś likwidatorowi (wątpię), że listwa była uszkodzona
    > wcześniej
    > ponadto naprawienie, a ujęcie w kosztorysie to 2 różne rzeczy.
    > dodatkowo podejście likwidatora tez może być ludzkie lub upierdliwe.

    Likwidator ma doprowadzić samochód do stanu przed szkodą. Nawet jeśli
    były jakieś rysy wcześniej, to trzeba pomalować całość - nikt nie będzie
    robił korekt pędzlem.

    > widzisz takie pytanie pojawiają się, jak się zabiera głos na końcu i nie
    > całkiem na temat.

    Za to spalony samochód to wybitnie "mocny" argument.

    Pozdrawiam
    Paweł