  • Data: 2010-05-03 18:07:38
    Temat: Re: publikacja_bez zgody_ile osób
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-03 10:57:56 +0200, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

    > I dokładnie to moze się wydarzyć. A skutki - niezależnie od tego, komu sąd w
    > końcu przyzbna rację - przyjemne dla fotografujacego/piszącego w takiej
    > sytuacji nie są. Teoretycznie jeśli sąd pozew oddali wszelkie koszty
    > spadaja na stronę pozywajacą, w praktyce - wydane na prawnikow pieniądze
    > zapewne odzyska, ale straconego czasu i nerwów nikt mu nie zwróci.
    No i dobrze.
    Ale mogę zostać pozwany za samo pokazanie zdjęcia, co jest idiotyzmem.
    Mało tego w myśl przepisów przegram.

    > Prawo jest tragiczne - i to nawet nie ze względu na poziom restrykcyjności,
    > ale ze względu na brak precyzji sformułowań, w wyniku czego bardzo często
    [...]
    > siedzących w środku może w wyniku publikacji zdjecia pojawić się całkiem
    > niezła robota dla prawników...

    A pojawiać się powinna za czyn zły. A sama fotografia nie jest czynem
    zakazanym. To trochę tak jak w kawale o bacy. Wsadź mnie za gwałt bo
    przybory posiadam.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam