  • Data: 2012-05-15 00:29:09
    Temat: Re: (pseudo) Gorillapod z Lidla - widział to już ktoś?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adameck" <a...@o...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    PL_71368_03_b.jpg

    > Mam to cos od ponad roku a wiec zadna nowosc

    Na to właśnie liczyłem zadając to pytanie. :)

    [...]
    > Mam nadzieje, ze troche pomoglem w wyborze.

    Piękna, konkretna i rzeczowa odpowiedź - dzięki! (nawet jeśli
    chyba wskutek jakichś nieciągłości w komunikacji pomiędzy serwerami
    news u mnie Twoje posty wskoczyły ponad 4 dni po fakcie... :)

    Sam też już go oglądałem i nawet napisałem kilka słów własnych
    wrażeń (w sumie zbieżnych).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]