    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: przyziemienie :(
    Date: Thu, 16 Sep 2010 13:25:05 +0200

    On Thu, 16 Sep 2010 13:08:23 +0200, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >OK. Faktycznie zastosowałem zbyt duży skrót myślowy.

    Znowu! :P

    >Przy czym wybór (na pewno z pewnymi wyjątkami) generalnie zależy od
    >poszkodowanego.

    zalezy od tego o ktorym wyborze piszesz :P

    >W szczególności raczej należy domniemywać, że
    >zostawienie komuś nieużywalnego złomu jest niezgodne z Art. 354 ust 1
    >i art. 363 KC.

    Mylisz sie :-)
    http://www.rzu.gov.pl/publikacje/artykuly-pracowniko
    w-i-wspolpracownikow/Kilka_uwag_o_pojeciu_i_praktyce
    _tzw_szkody_calkowitej_w_ubezpieczeniach_komunikacyj
    nych_-_PUSiG_10_01__336

    >Albo znaleźć sobie prawnika.

    Tez mozna, ale zanim zaczniesz placic prawnikowi warto rzucic okiem
    choby na strone rzu zeby nie wywalic kasy zeby sie dowiedziec czegos
    co wisi na stronie rzu od kilku lat i mozna przeczytac za frajer :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)