  • Data: 2010-10-01 07:36:36
    Temat: Re: przyziemienie :(
    Od: duddits <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-15 22:38, Tom01 pisze:
    > To akuat nie ma wiekszego znaczenia. Przy wyliczeniu będzie pięćdziesiąt
    > potrąceń, a podstawa będzie z kosmosu a nie z polisy.

    Może i nie ma, ale jestem w sumie zadowolony z wyliczenia w Allianz.
    Wyliczyli całość na 19800, więc w sumie więcej niż zakładałem.
    Teraz tylko się zastanawiam czy podobnie jak Koczis wystawić sprzęta na
    Allegro, czy olać tę zabawę i sprzedać oferentowi, którego znalazł
    ubezpieczyciel.

    --
    duddits
    FZ8N