  • Data: 2010-09-16 11:35:34
    Temat: Re: przyziemienie :(
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "n...@s...com"
    >Znowu! :P

    Zdarza mi się. ;-)

    >Mylisz sie :-)
    >http://www.rzu.gov.pl/publikacje/artykuly-pracownik
    ow-i-wspolpracownikow/Kilka_uwag_o_pojeciu_i_praktyc
    e_tzw_szkody_calkowitej_w_ubezpieczeniach_komunikacy
    jnych_-_PUSiG_10_01__336

    Nie do końca. Kluczowe jest tu "Chodzi o to, aby poszkodowany miał
    możliwość kupna pojazdu identycznego pod względem stopnia zużycia i
    stanu technicznego, jak pojazd zniszczony (wyrok Sądu Najwyższego z dnia
    20 kwietnia 1971r., OSPiKA nr 12, poz. 231 )." (tak, zdanie samo w
    sobie, bez uwzględnienia kontekstu, jest komiczne :->)
    Faktycznie, złom jak najbardziej mają prawo zostawić poszkodowanemu, ale
    jak najbardziej poszkodowany ma prawo nie zgadzać się na jakieś
    kosmiczne wyceny wartości tejże pozostałości (zwłaszcza, że ona nie
    nadaje się do czegokolwiek).

    --
    | K...@e...eu.org |