  • Data: 2024-10-15 18:25:30
    Temat: Re: przyszłość wg Muska
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Oct 2024 17:52:33 +0200, io wrote:

    > Ale co do tego ma autonomiczność?! Ktoś zrobi 'taksówki ferrari' bo nie
    > będzie kierowcy?

    Taksówki z kierowcą są znane od dawna, i prywatnych samochodów nie
    wyparły.
    Podobnie wypożyczalnie i car sharing ... ten ostatni chyba wręcz upadł
    ... za drogo wychodziło ?

    Jakoś się trzymają hulajnogi elektryczne, choc wcale nie są takie
    tanie.

    Taksówki autonomomiczne ... jak będzie ich dużo i w umiarkowanej
    cenie, mogą coś zmienić.

    > To przecież gdyby jeździło to już by się skończyło. Ludzi stać na te
    > samochody, co czekają na nich. Sami je sobie finansują. Sami nimi
    > jeżdżą, nie potrzebują płacić kierowcom.

    trochę się śrubę przykręci, i dojdą do wniosku, ze taksówki tańsze :-)

    J.