  • Data: 2024-10-15 18:42:58
    Temat: Re: przyszłość wg Muska
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Oct 2024 18:04:00 +0200, io wrote:

    > Taki jak taksówek.
    >
    > Ja widzę problem taki sam jak z pojazdami na minuty, że poza centrami
    > ich po prostu nie będzie.

    Ale Polska czy USA czy NY?
    Centra dużych miast czy centra w sensie "duże miasta" ?

    No cóż - z centrum miasta do innego punktu w centrum, to można przejść
    piechotą :-)
    A jak klient będzie chciał dojechać z peryferiów do centrum, to potem
    będzie chciał wrócić. I tu kwestia tylko czasowa - że to się będzie
    kumulować w pewnych godzinach.

    J.