  • Data: 2024-10-15 16:35:41
    Temat: Re: przyszłość wg Muska
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 15 Oct 2024 15:38:41 +0200, J.F

    > Ale to inni zapłacili, ja liczę po sobie.
    > A im ... widać też się opłacało.

    Ależ ty jesteś jednak krótko myślący. Przecież żebyś ty mógł
    realizować swój chytry "plan", to ktoś musiał na tym stracić
    -- a chodzi o to że ludzie nie chcą tracić. Jak się pojawi
    należyte rozwiązanie aby nowy samochód się nie marnował,
    to tacy jak ty gucio sobie kupią, bo zwyczajnie nie
    będzie rynku wtórnego.

    Ja też kibicuję autonomii, jedyne co mnie martwi,
    że stan tych samochodów będzie bardzo zły,
    w sensie w środku.

    > Poza tym auto starcza gdzies na 300kkm, elekryczne może więcej, więc
    > czas nie jest taki istotny - będzie mniej stało, to szybciej się
    > zużyje.

    Przecież to właśnie głównie wiek zabija auto, a nie czas jego używania.

    > A taksówka ... nie zawsze można liczyć :-(

    Głównie dlatego, że jest ich tyle co kot napłakał.

    --
    Pozdor
    Myjk