  • Data: 2012-10-16 15:35:56
    Temat: Re: przymierzam się do zakupu dysku SSD
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal nabazgrał(a):

    > Co do wyboru SSD - warto wstrzymać się ze 2 tygodnie i kupić nowego
    > Samsunga 840 PRO na MDXie, albo upolować 830 (prawie to samo co 840 nie
    > PRO - co prawda ciut starszy i wolniejszy o 50 MHz kontroler ARM z
    > połową cache z nowszego, ale za to NAND flash MLC podobny do tego w
    > wersji 840 PRO, a nie wolniejszy tripple level) korzystając z
    > prawdopodobnych wyprzedaży 830 po wprowadzeniu serii 840.

    To tak dla uzupełnienia informacji:
    http://www.anandtech.com/show/6338/samsung-ssd-840-p
    reliminary-benchmarks

    Z drugiej strony czekać można zawsze a dla paru pkt, w banchamrkach nie wiem
    czy warto się bawić ... cena na początku pewnie będzie wysoka. Ja bym brał
    830 bo i tak zwykły użytkownik nie zobaczy w normalnej pracy różnicy.