  • 111. Data: 2013-05-16 15:20:33
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 15:02, Marek Dyjor pisze:

    > Generalnie jeśli nie ma żadnego USTAWOWEGO zakazu fotografowania, czy
    > przebywania na terenie publicznym w okolicy belwederu, to panowi borowcy
    > nie mają żadnej podstawy zadawać takiego pytania.

    No nie do końca - jakby płoszył tym fotografowaniem jakieś gniazdujące
    ptaki to podstawa prawna by się znalazła ;)

  • 112. Data: 2013-05-16 15:22:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 15:14, k...@w...pl pisze:

    > Art. 13. 1. Funkcjonariusz, wykonujac zadania, o których mowa w art. 2
    > ust. 1, ma prawo:
    > 1) wydawac polecenia osobom, których zachowanie mo3e stworzyc zagro3enie
    > dla bezpieczenstwa osób, obiektów i urzadzen podlegajacych ochronie BOR,
    > a w szczególnosci wydawac polecenia:
    > _a) opuszczenia przez osoby miejsca, w którym przebywanie mo3e stanowic
    > zagro3enie dla realizacji__ __zadania,_

    Z tym że było to zagrożenie tak samo realne, jak zagrożenie że każda
    kobieta znajdująca się w twoim sąsiedztwie może zostać przez ciebie
    zgwałcona.

  • 113. Data: 2013-05-16 15:22:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 15:03, JDX pisze:
    > On 2013-05-16 13:09, trolling tone wrote:
    > [...]
    > Po prostu znajdzie się ktoś inny kto założy konkurencyjną firmę i będzie
    > obsługiwał rudych oraz nierudych. Może nawet co jakiś czas będzie ci
    > podsyłał flaszeczkę za to, że mu klientów odstępujesz. :-D

    A skąd wiesz, że się znajdzie? Może się nie znajdzie, bo rynek za mały.

  • 114. Data: 2013-05-16 15:23:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 15:08, Liwiusz pisze:

    > 162kk.

    BEZ INGERENCJI PAŃSTWA

  • 115. Data: 2013-05-16 15:24:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 15:06, Liwiusz pisze:

    > To ktoś inny zakłada pogotowie obsługujące tyko rudych w mieście i
    > cieszy się monopolem.

    I plajtuje po kilku tygodniach.

  • 116. Data: 2013-05-16 15:24:25
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-05-16 15:08, Liwiusz pisze:

    > 162kk.

    To jest właśnie ingerencja państwa w prywatny biznes. W "normalnym"
    świecie quenta nie do przyjęcia, wszystko ma regulować rynek. Tak
    samo jak restaurator ma mieć prawo do nieobsługiwania czarnych,
    rudych, czy kogo tam nie lubi.

  • 117. Data: 2013-05-16 15:25:41
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-16 14:52, Marek Dyjor pisze:

    > poczytaj jak ten system cudownie w USA Działa :)

    Widzę, że w obiegowej opinii ciągle krąży ciągle mit o WR usług
    medycznych w USA. W USA od dawna nie ma WR usług medycznych.
    Ciągle o tym pisze Ron Paul.
    Nie było go nawet przed ObamaCare!!
    Był zdaje się jeszcze w latach 50tych.

    Tam jest coś pośredniego co także jest kiepskim rozwiązaniem.
    Na YT jest fajny film wyjaśniający jak to tam funkcjonuje - "Chorować w
    Ameryce" chyba w 6 czy 7 częściach.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 118. Data: 2013-05-16 15:27:35
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 16-05-2013 15:22, Andrzej Lawa pisze:

    > Z tym że było to zagrożenie tak samo realne, jak zagrożenie że każda
    > kobieta znajdująca się w twoim sąsiedztwie może zostać przez ciebie
    > zgwałcona.

    To nie istotne, ocena należy do funkcjonariusza.

  • 119. Data: 2013-05-16 15:29:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-16 15:23, Andrzej Lawa pisze:

    > BEZ INGERENCJI PAŃSTWA

    Pytasz się jak wyegzekwować prawo bez ingerencji państwa? Trzeba
    zezwolić na tworzenie urzędu miejskiego szeryfa.

    --
    Liwiusz

  • 120. Data: 2013-05-16 15:30:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-16 15:24, Andrzej Lawa pisze:

    > I plajtuje po kilku tygodniach.

    Bla bla bla.

    --
    Liwiusz