  • Data: 2013-05-19 11:32:08
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: quent <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 19 maja 2013 10:43:39 UTC+2 użytkownik trolling tone napisał:
    > Powstawanie prywatnych, konkurencyjnych szpitali jest dziś zakazane?
    > Nie mogą zawierać kontraktów z NFZ?

    I to ma być pewnie wg. Ciebie wolny rynek usług medycznych?
    ROTFL... Ależ Ty masz czerwono w głowie.
    Nie wyobrażasz sobie świata, w którym leki (jakie chcesz) kupujesz bez recepty, co
    nie? ;-)
    Twoje poglądy jednak wcale mnie nie dziwią, ponieważ jesteś typowym przykładem
    dzisiejszego "człowieka europejskiego" wyrzeźbionego przez eurofaszystów z Brukseli,
    którego dewizą jest "zadłużyć po uszy przyszłe pokolenia w imię jakiegoś złudnego
    poczucia bezpieczeństwa".
    Wolność Cie zwyczajnie przeraża, dlatego chciałbyś ją odebrać innym.