  • Data: 2013-05-17 16:55:42
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: q...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 17 maja 2013 15:36:42 UTC+2 użytkownik trolling tone napisał:
    > Nie zapewnia, ale ogranicza skalę zjawisk.

    Jak wszystkie inne służby coś tam robią, jakiś tam efekt jest. To że mizerny i za
    ogromną kasę to już masz gdzieś. Ciebie jeszcze stać. Taka typowa ignorancja.

    > Liwiusz to jakiś nieomylny prorok?

    Nie znamy się, nie wiem.
    Jednak jak dobrze pisze to warto cytować!
    Może za którymś razem dotrze do opornych.

    > Jasne. Swoboda _podejmowania_. Nie oznacza braku jakichkolwiek
    > ograniczeń.

    Definicja jest dobra, co jest istotne to to, że wolności gospodarczej w PL jak na
    lekarstwo. Pewnie między innymi dzięki Twoim głosowaniom.

    > Ale ja pytam o powód, dlaczego według ciebie wolność gospodarcza ma
    > być najświętsza,

    Jeśli stawiasz jakąś tezę to sobie ją sam uzasadniaj.
    Mnie zależy na powiększaniu wolności, gospodarczej także.

    > Do komuchów tak samo mi
    > daleko

    Może i do komuchów tak ale do komunizmu jako idei już nie tak daleko. Zahaczasz o nią
    co i rusz niestety. Dobrze to służy jedynie dyskusji, w końcu czyta ją ktoś poza
    nami.