  • Data: 2013-05-17 21:01:46
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-17 20:39, q...@g...com pisze:

    > Poszedłbyś do takiego, który nie bada wody???!!!
    > Ah, no tak. Jak za Ciebie państwo nie pomyśli to sam na to nie wpadniesz.

    Skąd byś wiedział, który bada? Ten, co tak mówi? ROTFL

    > Może i zełgałbym gdybym napisał, że jesteś.
    > Niestety napisałem, że "wszystko na to wskazuje" ale jak widać, masz problem nawet
    ze zrozumieniem takich drobnych niuansów.
    > Swoją drogą nie wierzę, że jesteś przeciwnikiem przymusowych ubezpieczeń. Napisałeś
    to pewnie tylko dlatego, że zostało to użyte w kontekście filaru komunizmu.

    Napisałeś, że wszystko na to wskazuje. Dopóki nie wskażesz cytatu,
    będę nadal twierdził, że łżesz. BTW, z tym przymusowym ubezpieczeniem
    jako filarem komunizmu to pojechałeś... taki bełkot może mnie skłonić
    co najwyżej do uśmiechu.