  • 1. Data: 2012-08-02 16:57:10
    Temat: przewody paliwowe SC900
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe? dwa to
    sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

  • 2. Data: 2012-08-02 17:20:58
    Temat: Re: przewody paliwowe SC900
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    > może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe?
    > dwa to sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

    Żebyś mógł 12 wątek w ciągu 3 dni założyć? ;)

  • 3. Data: 2012-08-02 17:29:49
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin scobowski

    > Żebyś mógł 12 wątek w ciągu 3 dni założyć? ;)

    Po 4 na każdy przewód?

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2012-08-02 17:58:10
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe?
    > dwa to sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

    Bo to trójfazówka.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

    :>

  • 5. Data: 2012-08-02 18:12:40
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    identyfikator: 20040501 w <news:jve4g7$o7g$1@node1.news.atman.pl>:

    > może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe? dwa to
    > sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

    Ma zastosowanie, gdy zamontowany jest magnetyzer, tym przewodem odprowadzane
    jest produkowane dzięki magnetyzerowi paliwo. Jeśli nie używasz magnetyzera,
    jeden przewód możesz spokojnie zaślepić.

    --
    Tomasz Nycz

  • 6. Data: 2012-08-02 18:21:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello scobowski,

    Thursday, August 2, 2012, 5:20:58 PM, you wrote:

    > Żebyś mógł 12 wątek w ciągu 3 dni założyć? ;)

    Ale po co to karmisz? Za chwilę Cię zbluzga. Lubisz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-08-02 19:07:59
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ale po co to karmisz? Za chwilę Cię zbluzga. Lubisz?

    nie Jego nie zbluzgam, Ciebie zbluzgam pedale... pisz, nieustawaj, pisz... a
    ja Ci będę odpowiadał...

  • 8. Data: 2012-08-02 19:23:40
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin identyfikator: 20040501

    > nie Jego nie zbluzgam, Ciebie zbluzgam pedale... pisz, nieustawaj,
    > pisz... a ja Ci będę odpowiadał...

    Dlaczego uważasz, że RoMan jest pedałem? Poważnie pytam, to ciekawe...

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2012-08-02 19:33:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Dlaczego uważasz, że RoMan jest pedałem? Poważnie pytam, to ciekawe...

    bo się przywalił do mnie i próbuje mnie dymać na wszystkich grupach...

  • 10. Data: 2012-08-02 19:38:28
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin identyfikator: 20040501

    > bo się przywalił do mnie i próbuje mnie dymać na wszystkich grupach...

    Bez mydła?

    --
    ignorance is bliss