eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprzetwwornica 3 fazowaRe: przetwwornica 3 fazowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: przetwwornica 3 fazowa
    Date: Wed, 28 Dec 2011 09:33:04 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 60
    Message-ID: <jdek7n$75g$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4ef746ac$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jd9qdv$u1c$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jdaghj$8h5$1@news.dialog.net.pl>
    <4ef9cce1$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jddd2v$kvm$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jddh03$n3m$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-108-25.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1325061175 7344 78.8.108.25 (28 Dec 2011 08:32:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Dec 2011 08:32:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:622507
    [ ukryj nagłówki ]

    > Do ATV12 się nawet nie dobrałem. Leży w pudełku, kupiony w promocji
    > razem z innymi na zasadzie "o, jaki fajny, może do czegoś cię przyda".
    > Te wyżej wzmiankowane, to były trochę(lecz niewiele) większe.

    To się dobierz. Jak znajdziesz zaciski do termistora, stawiam kratę
    wódki, jak nie znajdziesz, to Ty stawiasz. Stoi?

    > To miałem na myśli. Alternatywne rozwiązanie, to wklepanie różnych danych
    > (instrukcja opisuje to na kilku[nastu] stronach).

    Autotuning nie znajdzie poprawnych parametrów w przypadku silnika
    połączonego w gwiazdę i pracującego na zaniżonym napięciu (gwiazda
    oznacza w naszym przypadku 0.4kV międzyfazowo), nie do tego służy.

    > do 55W. Ale kręci długo i nie staje. Limitu raczej nie ma, bo i skąd?
    > Ja tam jestem zadowolony i nie narzekam.

    Z tego termistora co to go nie ma. :)
    Myślisz, że jak kręci powoli, to w uzwojeniach prądy śladowe?
    Pisałem, że możesz (nie musisz!) mieć do dyspozycji 200% momentu
    znamionowego, ale należy się liczyć z ograniczeniami.
    Swoją drogą fakt, że na wale masz 1% mocy (bo prędkość żadna) nie
    oznacza, że silnik też pracuje na 1% elektrycznie.
    Zastanów się co się dzieje z mocą na wale, gdy silnik zatrzymasz :)

    > Pojęcie prędkości znamionowej chyba już straciło swój sens.

    Dlaczego? Dla mnie podstawowy parametr.

    > Może to zbyt egocentryczne z mojej strony, ale myślałem, że w dyskusji
    > chodzi o poddanie krytycznej analizie rzuconych przeze mnie luźnych uwag.

    Widzisz, bronisz swoje luźne uwagi opierając się na innych luźnych
    uwagach, do których nikt specjalnie się nie odniósł.

    > Teraz wniosek:
    > - Podwyższenie napięcia przy wielkoseryjnej produkcji nie kosztuje nic.

    Pass...
    EOT, chyba że ktoś przejmie uświadamianie.


    Miłego, Jarku.
    __
    Pzd, Irek.N.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: