eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprzetwwornica 3 fazowaRe: przetwwornica 3 fazowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: przetwwornica 3 fazowa
    Date: Tue, 27 Dec 2011 23:31:36 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 71
    Message-ID: <jddh03$n3m$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4ef746ac$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jd9qdv$u1c$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jdaghj$8h5$1@news.dialog.net.pl>
    <4ef9cce1$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jddd2v$kvm$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-113-41.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1325025091 23670 87.105.113.41 (27 Dec 2011 22:31:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Dec 2011 22:31:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:622490
    [ ukryj nagłówki ]

    > Instrukcja do wyżej wzmiankowanych zawiera równiez sposób podłączania
    > termistora.

    Podaj mi proszę, gdzie w ATV12 małej mocy są zaciski do termistora.
    Proszę o symbol zacisków.

    > Niczego nie konfiguraowałem, sam się skonfigurował.

    Sam niczego nie robi, autotuning się wywołuje w menu.

    > Przed dostrojeniem do silnika kręcił w miarę stabilnie od około 6Hz, po
    automatycznym
    > dostrojeniu -- od około 0,6Hz. Skoro była to czestotliwość około sto
    > razy mniejsza od nominalnej, to ja się spodziewam, że moc silnika jest
    > też na poziomie 1% znamionowej.

    Niekoniecznie, nic nie wiesz o momencie. Może się okazać, że masz 200%
    znamionowego. Może być też limit czasowy.


    > Nawet jeśli ten "stały moment" traktować jako lekką przesadę.

    Stały moment, to jeden ze sposobów pracy napędu. Nie ma nic wspólnego z
    osiągami silnika.

    > Nie wiem co to by miało znaczyc owo "wykorzystanie
    > silnika w pełni" -- nie spodziewam się, że falownik zastąpi przekładnię
    > czy inną skrzynię biegu, ale nie kręci też jakims "miękkim momentem".

    W pełni, to znaczy od minimalnych prędkości obrotowych do przynajmniej
    znamionowej i to przy zachowaniu choćby znamionowego momentu na wale
    silnika. Jednym słowem - pełną moc przy prędkości znamionowej.
    Miękki będzie na standardowej ch-ce pracy, jak się bardzo postarasz, to
    usztywnisz przestawiając ileś tam parametrów, ale i tak nie do prędkości
    znamionowej. Autotuning tutaj nie pomoże.


    > Przed chwilą mówiliśmy o *minimalnych* obrotach, teraz o maksymalnych.
    > Więc jednak nie to samo zjawisko.

    Nie, to Ty mówiłeś o minimalnych.

    > No to jak nie jest, skoro jest (o czym świadczy powyższa historyjka)?

    No dobra.
    Twoje zdanie:
    - Czy jest droższy od wersji europejskiej, tego nie wiem, ale nie sądzę.
    Moje zdanie:
    - Nie jest i nawet podobny dziwoląg dostałem...

    Pass...

    Miłego Jarku.
    __
    Pzd, Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: