eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprzetwornica xenon 85V 35W - startRe: przetwornica xenon 85V 35W - start
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!fu-berlin.de!uni
    -berlin.de!not-for-mail
    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: przetwornica xenon 85V 35W - start
    Followup-To: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 30 Apr 2011 23:59:05 +0200
    Organization: Freie Universitaet Berlin
    Lines: 26
    Message-ID: <9...@m...uni-berlin.de>
    References: <iphtm6$lea$1@mx1.internetia.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.uni-berlin.de
    FwBGkMVp7bE0XjVoiAQh3AGrc/F4a3rBPk6oxtaZheDaNagKMtwZhApORo
    Cancel-Lock: sha1:D2ZJjphB7hf1eSrEI4dPZamTlpA=
    User-Agent: KNode/4.4.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:609465
    [ ukryj nagłówki ]

    BartekK wrote:

    > Mam latarki "szperacz" zrobione z H1 xenon + przetwornica, aku 5Ah 12V,
    > klasyczna szaro-żółta obudowa...
    > Mam cały karton przeróżnych przetwornic do ksenonów, typu chińskiego,
    > typu z allegro, autotuning itd ;)
    >
    > Niestety prawie wszystkie mają taki objaw, że mają problem ze startem,
    > zwłaszcza jak aku trochę słabszy - nie chcą wystartować w ogóle przy
    > spadku napięcia, lub parę razy migną jak stroboskop i wyłączają się.
    > Kilkukrotne włączenie-wyłączenie zasilania i czasem zaskoczą, a jak
    > zaskoczą to jeszcze z godzinę świecą (nim aku zejdzie do 9V).
    > Oczywiście próbowałem dodanie kondensatora typu 4700uF/16V na zasilaniu,
    > niewiele pomaga.
    > Aku większego (7-9Ah) nie wsadzę, bo obudowa taka jest i koniec. Co
    > zrobić? Spotkał ktoś tanie przetwornice startujące nawet przy niższym
    > napięciu? Lub jakiś projekt własnych przetwornic do palnika xenon 35W,
    > choćby opierając się na trafo z chińszczyzny?

    O ile znam te przetwornice, to potrzebują "twardego" zasilania do startu.
    Spróbuj tak na próbę dać trochę większe kondensatory. Tak z 10x większe. Jak
    akumulatory słabe, to mają za duży opór wewnętrzny.

    Waldek
    --
    My jsme Borgové. Sklopte štíty a vzdejte se. Odpor je marný.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: