    From: sundayman <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: przetwornica BUCK na LM2673 - dziwne zjawisko...
    Date: Fri, 11 May 2012 00:23:07 +0200

    > No to teraz pojechałeś ;)
    > Musisz zasilać silnik z przetwornicy? A nie prościej mostek z PWM?

    No mogę.
    Ale niby jak ? Przy takich założeniach, że Vin może się zmieniać od 26
    do 40V, to jak sobie to kolega wyobraża ? A jeszcze muszę mierzyć pobór
    prądu przez ten silnik. Czyli w całym zakresie napięć wejściowych silnik
    ma pracować w tych samych warunkach.

    Może niech kolega coś więcej - jakby to miało działać znaczy ?
    I po co mostek, silnika działa tylko w "jedną stronę" ?

    > No i co w końcu z tym wyszło? Przetwornica ziała, czy jednak nie?

    No więc na razie odłożyłem na półkę, bo sprawa się przedłuża, a termin
    goni, więc dogadałem się, że na razie będzie bez tego ficzera.
    Ale oczywiście muszę do tego wrócić.

    Natomiast, przed odłożeniem na tą półkę, włączyłem na chwilę, tak jak
    było ostatnio. Na tej zasadzie, że start bez obciążenia, i potem
    dołączam obciążenie.
    No i jak się bawiłem z 15 minut, to wszystko było ok. No i teraz to już
    nie wiem sam.
    Za jakiś moment do tego wrócę, i wtedy jeszcze raz podejdę do tematu.
    Wtedy oczywiście dam znać.