  • Data: 2008-10-13 11:29:52
    Temat: Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dostawca poczty?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    b...@n...pl pisze:

    > Po pierwsze zawsze możesz wyłączyć filtrowanie spamu. Pstryk i już.

    O ile mozesz.
    IMHO problem lacza do serwera pocztowego dzis nie jest problemem dla
    klienta, wiec moze wystarczy oznaczanie spamu a filtry zbuduje sobie
    klient u siebie. Mozna co najwyzej filtrowac niechlujnych
    administratorow czyli listy z serwerow bez MX itd.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/