    From: d...@z...pl (Dariusz W.)
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: przeskalowanie JPG-a - do Janka Muzykanta
    Date: Fri, 11 Sep 2009 09:24:39 +0000 (UTC)

    Witaj !

    >To nie jest nie?cis?o?? a celowe dzia?anie.
    >
    >Gdy program SNS-Resizer przetwarza? tylko popularne pliki graficzne (JPG,
    >PNG, BMP, ...), by?o tak jak tego oczekujesz.
    >Odk?d w programie dosz?a obs?uga plików RAW (dcraw), wszystkie pliki z
    >popularnymi rozszerzeniami s? odczytywane przez g?ówny modu? aplikacji a
    >wszystkie pozosta?e pliki, wysy?ane s? do modu?u dcraw. Modu? dcraw zwraca
    >b??d, gdy nie mo?e przetworzy? jakiego? pliku, np. exe.
    >
    >Móg?bym stworzy? list?, obs?ugiwanych rozszerze? plików przez modu? dcraw,
    >ale mog?oby si? zdarzy?, ?e jakie? rozszerzenie zosta?o przeze mnie
> [...]

    Nie sadzisz ze wiele rozszerzen wskazuje, ze to nie grafika ?
    Po co to probowac odpalac i pchac do DCWAW-a ?
    Zabiera to czas... Bo dlugo trwa analiza takich wlasnie INNYCH plikow.

    Czy nie lepiej jest dac uzytkownikowi mozliwosci podania filtra co ma brac a
    co nie ?

    Mam w katalogu RAW-y + odpowiednik JPG.

    Jak mam zadac mu przetwarzanie samych JPG aby nie ruszal mi ORF-ow ?

    Zrobilem taki przyklad ze podalem mu tak:

    ProgramResize.exe d:\sciezka\*.jpg

    To mi sie program wysypal jako NIEDOZWOLONE ZNAKI W SCIEZCE.

    Moglbys dodac takie filtrowanie takze...

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke