  • 1. Data: 2010-07-29 18:45:42
    Temat: przerywanie bmw k 100
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    witam. dzis zdarzlo mnie sie walnac gleba na szosie .zagapilem sie i
    przy malej predkosci uderzylem w asfalt. szkod sobie nie narobilem ale
    noga boli tylko. i wlasnie po tym zdarzeniu moto moje zaczalo
    przerywac na dolnych predkosciach obrotowych tak do 3 tys pozniej
    ciagnie . co sie moglo stac ?? paliwo ? bo jak lezalo na boku prawym
    zanim sie wygrzebalem spod niego przy pomocy ludzi mlodych troche
    pracowalo zanim wylaczylem silnik.
    moze ktos podpowie ?? gdzie zaczac szukac .p[rosze sie nie smiac
    kazdemu sie tomoz zdarzyc taki paciak cholera .
    pozdrawiam vivaldi bmw k 100

  • 2. Data: 2010-07-29 20:29:36
    Temat: Re: przerywanie bmw k 100
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-29 20:45, ponury pisze:
> [...]
    > moze ktos podpowie ?? gdzie zaczac szukac .p[rosze sie nie smiac
    > kazdemu sie tomoz zdarzyc taki paciak cholera .
    Każdemu się zdarza:-)wszystkie gary przerywają czy tylko jeden?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2010-07-30 04:36:39
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    Monster napisał(a):
    > Każdemu się zdarza:-)wszystkie gary przerywają czy tylko jeden?
    >

    > --
    > Tomek
    > BMW R1100S
    > Dniepr z wozem

    witam.dzis juz zaczelo niemilosiernie walic chyba na jednym
    garze .moze pompa paliwa cos szwankuje?
    pzdr vivaldi

  • 4. Data: 2010-07-30 05:55:33
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 30 Lip, 06:36, ponury <v...@p...onet.pl> wrote:

    > witam.dzis juz zaczelo niemilosiernie walic chyba na jednym
    > garze .moze pompa paliwa cos szwankuje?

    Witam !
    Chmm, ciekawa zagwozdka. Bez problemu gdy zdemontujesz zamknięcie baku
    będziesz mógł się dobrać do pompy i zobaczyć czy przypadkiem nie
    wyskoczyła z mocowania. Czy filtr paliwa był wymieniany? Przy okazji
    można i to załatwić. Jeszcze jedna pokrętna możliwość: "skrzydełko" w
    przepływomierzu mogło się podwiesić, zaklinować. No i standardowo do
    przeglądu przewody zapłonowe, zasilające cewki oraz przewody sterujące
    wtryskiwaczami.

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS, nie przerywa, ale łomoce na zimno ;)

  • 5. Data: 2010-07-30 07:45:51
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl napisał(a):

> [...]
    > wtryskiwaczami.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS, nie przerywa, ale łomoce na zimno ;)

    witam. dzis grzebalem .obejrzalem swiece sa zalane wszystkie .
    sprawdzilem elektryke i jest ok. nie sprawdzalem pompy paliwa co moze
    byc prawdopodobne ze sie wyluzowala z mocowania .co do
    przeplywomierza to ciekawe ale tez tak moze byc z tym skrzydelkiem .
    szukam dalej dzis . tak to dla mnie tez ciekawe motor wywalil sie i
    juz ma problemy z praca .po moim sprawdzeniu co pisalem wyzej moto nie
    ma mocy wolne obroty sa jako takie ale sa. czyli albo powietrze albo
    paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo
    zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy
    przypadek .
    pzdr vivaldi bmw k 100

  • 6. Data: 2010-07-30 08:02:46
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 30 Lip, 09:45, ponury <v...@p...onet.pl> wrote:

    > paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo
    > zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy
    > przypadek .

    A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Idąc od wlotu to czy wkład
    filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w
    airboxsie. Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z
    głowicą. Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z
    regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów, ufff.
    Może coś się zsunęło przy glebie.
    Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.

    Pozdrawiam,
    Rafik

  • 7. Data: 2010-07-30 08:09:38
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl napisał(a):

    > A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego?
    tak sprawdzilem

    Idąc od wlotu to czy wkład
    > filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w
    > airboxsie.
    tak jest prawidlow sprawdzilem

    Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z
    > głowicą.
    tak sprawdzilem

    Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z
    > regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów,

    nr4 a ktora to jest? chociaz nic nie zauwazylem bo miale nawet zdjety
    zbiornik paliwa

    ufff.
    > Może coś się zsunęło przy glebie.
    > Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.

    no wlasnie co moglo sie zsunac ??? gleba nie byla mocna ??? ale czy
    powaleniu motocykla na glebe az takie problemy???

    pzdr vivaldi

  • 8. Data: 2010-07-30 14:23:50
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "ponury" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqb.googlegroups.com...

    > no wlasnie co moglo sie zsunac ??? gleba nie byla mocna ??? ale czy
    > powaleniu motocykla na glebe az takie problemy???

    Mi akurat podczas jazdy, a nie przewrotki (i nie beemka tylko fazer), ale
    przetarl sie kabel od czujnika polozenia walu. Na poczatku bylo tak jak
    piszesz - zero mocy, problemy z wkrecaniem, a potem wkrecal sie na max
    3-3,5krpm, a potem w ogole juz nie odpalal.

    Miernik do lapy, serwisowka i lecisz.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2010-08-04 09:37:08
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 30 Lip, 10:02, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
    <r...@g...com> wrote:

> [...]
    > Może coś się zsunęło przy glebie.
    > Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.

    witam. juz po przegladzie wszystkiego co mozna bylo . wyglada wszystko
    oki. ale tu mam pytanie . poniewaz wykrecalem swiece i mieszalem z
    kablami wn tak przy okazjii, nie zapamietalem ich polaczeniaz cewkami
    zaplonowymi . jaka jest kolejnosc polczenia z cylindrami i jaka jest
    kolejnosc zaplonu w bmw k 100. chodzi ktroy cylinder 1 2 3 4 itp .
    chodzi mi o lopatplogiczne wytlumaczenie bym mogl to polaczyc .to w
    calosc . lub moze link do strony. szulaem na necie i nie ma .
    chyba???
    pzdr vivaldi bmw k 100

  • 10. Data: 2010-08-06 11:25:24
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 4 Sie, 11:37, ponury <v...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > calosc .  lub moze link do strony. szulaem na necie i nie ma .
    > chyba???
    > pzdr vivaldi bmw k 100- Ukryj cytowany tekst -

    wita,, dzieki za porady juz po sprawie . moto hula . tak nadmienie ze
    przy wywrotce olej poszedl na 3 4 przustnicy zzarlo swiece i pojawila
    sie nieszczelnosc na air boxie . i cala sprawa . dzieki pzdr ponury
    bmw k 100 juz jezdzi