  • 1. Data: 2010-07-29 18:59:37
    Temat: wydechy silver tail
    Od: jesz <m...@w...pl>

    witam,
    czy ktoś ma doświadczenia z tymi wydechami? Rozważam montaż tychże i
    chciałbym wcześniej poznać ewentualne opinie. Generalnie w moim
    przypadku to by była homologowana na Europę armatura (blackjack) ale
    mile widziane każde zdanie. Oczywiście na temat :)

    dziękuję

  • 2. Data: 2010-07-29 19:03:49
    Temat: Re: wydechy silver tail
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 29 Lip, 20:59, jesz <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > przypadku to by była homologowana na Europę armatura (blackjack) ale
    > mile widziane każde zdanie. Oczywiście na temat :)

    Ja Ci napisze, ze fajnie w malym dragstarze to pierdzialo i bylo
    calkiem przyjemne jak na sprzet takiej klasy, ale Kuczu napisze, ze sa
    chujowe :) Oczywiscie nie dalbym za te wydechy sklepowej ceny, czyli
    okolo 450 ojro, mialem je jak kupilem motura, a jak slyszalem inne
    sprzety tej pojemnosci (od Virago, przez Volusie do Marauderow czy
    innych) to brzmialo najlepiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 3. Data: 2010-07-29 23:27:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-29 21:03, Barnaba pisze:

    > Ja Ci napisze, ze fajnie w malym dragstarze to pierdzialo i bylo
    > calkiem przyjemne jak na sprzet takiej klasy, ale Kuczu napisze, ze sa
    > chujowe :)

    Ja napisze ze sa git bo sa git. Slyszalem w DS 650/1100 i w XV1600.
    Zawsze ladny soczysty dzwiek. No i maja (te nowsze) db-killery.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-07-30 08:29:48
    Od: jesz <m...@w...pl>

    On 30 Lip, 01:27, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ja napisze ze sa git bo sa git. Slyszalem w DS 650/1100 i w XV1600.
    > Zawsze ladny soczysty dzwiek. No i maja (te nowsze) db-killery.

> [...]

    dzięki wielkie :)
    mam nadzieję że na XVS 1300 też dobrze zagrają, co prawda trochę
    kosztują bo ponad 600 ojro ale może uda się opchnąć te które mam teraz
    czyli oryginały oraz long shoty