eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleprzerywanie bmw k 100Re: przerywanie bmw k 100
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!i24g2000yqa.googlegroups.com!not-f
    or-mail
    From: ponury <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: przerywanie bmw k 100
    Date: Wed, 4 Aug 2010 02:37:08 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 33
    Message-ID: <2...@i...googlegroups.com>
    References: <1...@c...googlegroups.com>
    <4c51e4b2$0$19160$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@l...googlegroups.com>
    <d...@x...googlegroups.com>
    <a...@l...googlegroups.com>
    <8...@z...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 217.17.44.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1280914628 13297 127.0.0.1 (4 Aug 2010 09:37:08 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Aug 2010 09:37:08 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: i24g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=217.17.44.98;
    posting-account=iRUg0goAAAAqHAVMiGZMgR_wbELytv7s
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; InfoPath.1;
    .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:627420
    [ ukryj nagłówki ]

    On 30 Lip, 10:02, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
    <r...@g...com> wrote:
    > On 30 Lip, 09:45, ponury <v...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > > paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo
    > > zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy
    > > przypadek .
    >
    > A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Idąc od wlotu to czy wkład
    > filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w
    > airboxsie. Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z
    > głowicą. Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z
    > regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów, ufff.
    > Może coś się zsunęło przy glebie.
    > Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Rafik

    witam. juz po przegladzie wszystkiego co mozna bylo . wyglada wszystko
    oki. ale tu mam pytanie . poniewaz wykrecalem swiece i mieszalem z
    kablami wn tak przy okazjii, nie zapamietalem ich polaczeniaz cewkami
    zaplonowymi . jaka jest kolejnosc polczenia z cylindrami i jaka jest
    kolejnosc zaplonu w bmw k 100. chodzi ktroy cylinder 1 2 3 4 itp .
    chodzi mi o lopatplogiczne wytlumaczenie bym mogl to polaczyc .to w
    calosc . lub moze link do strony. szulaem na necie i nie ma .
    chyba???
    pzdr vivaldi bmw k 100

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: