  • Data: 2010-08-04 09:37:08
    Temat: Re: przerywanie bmw k 100
    Od: ponury <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lip, 10:02, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
    <r...@g...com> wrote:

    > A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Idąc od wlotu to czy wkład
    > filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w
    > airboxsie. Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z
    > głowicą. Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z
    > regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów, ufff.
    > Może coś się zsunęło przy glebie.
    > Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Rafik

    witam. juz po przegladzie wszystkiego co mozna bylo . wyglada wszystko
    oki. ale tu mam pytanie . poniewaz wykrecalem swiece i mieszalem z
    kablami wn tak przy okazjii, nie zapamietalem ich polaczeniaz cewkami
    zaplonowymi . jaka jest kolejnosc polczenia z cylindrami i jaka jest
    kolejnosc zaplonu w bmw k 100. chodzi ktroy cylinder 1 2 3 4 itp .
    chodzi mi o lopatplogiczne wytlumaczenie bym mogl to polaczyc .to w
    calosc . lub moze link do strony. szulaem na necie i nie ma .
    chyba???
    pzdr vivaldi bmw k 100