  • Data: 2010-11-20 11:06:35
    Temat: Re: przerysowane auto
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Drzwi do lakierowania, sztuk 2...
    > Nie jestem materialistą, auto ma jeździć, a nie wyglądać, ale to już
    > mnie wkurwiło.

    mnie tez to wkurwia niesamowicie. Zaczalem to olewac bo szkoda nerwow a i
    tak temu nie zapobiegniesz.

    > Jakim trzeba być złamasem, by rozwalić komuś auto i spieprzyć z miejsca
    > zdarzenia...

    raz udalo mi sie zlapac sprawce. Okazalo sie, ze nie widzial, ze mi
    zniszczyl auto (prawe tylne drzwi, prawe tylne nadkole, zderzak). Miał tak
    słąbą umiejętność kierowania, że naprawde dałęm mu wiare. On poprostu nie
    miał pojęcia gdzie kończy się jego auto i wycofując i patrząc się do tyłu
    rysował mnie swoim lewym przodem.

    > Powoli opadają mi ręce i mam poważny dylemat, czy lakierować auto, czy
    > patrzeć na jego degradację?

    patrzec na degradacje, pilnowac aby nie było ognisk rdzy.

    > Co Wy robicie w takich sytuacjach? Przejmujecie się?
    > Auto granatowe, wszystkie rysy są pięknie widoczne...

    nie mamy granatowych aut ;P

    Olewam. Przed domem mam już kamerke.

    Icek