  • 11. Data: 2014-01-12 06:44:54
    Temat: Re: przepraszam że troszkę nie na temat
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:
    >> https://www.google.com/search?q=monidlo+z+otworem&rl
    s=com.microsoft:de-at&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&
    startPage=1.
    t&id=123
    > dodam jeszcze , ze moja babka , ktora przyszla na swiat w galicji
    > przed wybuchem wojny swiatowej uzywala slowa " omonic " co mialo
    > uznaczyc tyle co oszukac , zwiezc. Odpowiada dzisiejszemu omamic.
    > w malopolskich wsiach powszechnym bylo uzywanie w mowie potocznej
    > zamiast a -o np mowiono zamiast masz - mosz.
    > mysle ze termin "monidlo" moze miec taka genealogie - " oszukiwacz"

    wiesz co... warto jednak dokłądnei przczytać to co sie cytuje...

    już raz spotkałem w sieci osobnika który zarzucał ludzi wywalonymi linkami z
    googla wg zasady zawalę was masa linków i se szukajcie.

    praktycznie żaden z twoich linków nie potwierdza tezy o tym że monidło to
    karton z dziurą używany na odpustach i często w dawnych czasach w
    pracowniach fotografów.

    imho to monidło ma coś wspólnego z zombi patrzy ile linków mi sie pojawia

    https://www.google.pl/search?q=monid%C5%82o+z+zombi&
    rls=com.microsoft:pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&s
    tartPage=1

    i z samochodami

    https://www.google.pl/search?q=monid%C5%82o+z+zombi&
    rls=com.microsoft:pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&s
    tartPage=1#q=monid%C5%82o+z+samochodem&rls=com.micro
    soft:pl

  • 12. Data: 2014-01-12 11:08:48
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Sonntag, 12. Januar 2014 06:44:54 UTC+1 schrieb Marek Dyjor:

    s=com.microsoft:de-at&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&
    startPage=1.

    > wiesz co... warto jednak dok��dnei przczyta� to co sie cytuje...
    >

    > ju� raz spotka�em w sieci osobnika kt�ry zarzuca� ludzi wywalonymi linkami

    macisz, macisz , macisz i przynudzasz juz trzeci dzien

    napisz moze do producenta monidel , ze nie wie jak sie nazywa to co produkuje i
    oferuje:

    http://www.brooklyn.pl/Standy-wewnętrzne/fotoscianka
    .html

  • 13. Data: 2014-01-12 11:09:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

  • 14. Data: 2014-01-12 13:23:46
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 12/01/2014 10:09 XX YY wrote:

    > napisz moze do producenta monidel , ze nie wie jak sie nazywa to co produkuje i
    oferuje:

    > http://www.brooklyn.pl/Standy-wewnętrzne/fotoscianka
    .html

    http://www.bwakielce.art.pl/event/monidlo-kolejna-pr
    oba-rehabilitacji

    --
    The Mis'

  • 15. Data: 2014-01-12 13:35:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Samstag, 11. Januar 2014 11:47:28 UTC+1 schrieb XX YY:

    > juz nie kombinuj i nie staraj sie byc expertem w sprawach o ktorych przed dwopma
    godzinami nie slyszales

    > wyrzucone przez google linki haslo " mionidlo z otworem"
    >

    > https://www.google.com/search?q=monidlo+z+otworem&rl
    s=com.microsoft:de-at&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&
    startPage=1.

    > geneza pojecia monidlo:
    >

    > http://www.mhf.krakow.pl/?action=education&param=tex
    t&id=123

    lubie prycyzje.

    pytanie bylo o to ,jak sie nazywa taka scianka do ktorej mozna wstawic twarz w celu
    sfotografowani delikwenta.

    nazywa sie monidlo.

    a Wy panowie odpowiadacie jak sie nazywaja pomalowane , kiczowate najczesciej z
    szablonowym otoczeniem zdjecia , obrazy . Nazywaja sie tez Monidlo.

    Jeszcze 20 lat mozna tak przelewac z proznego w puste.

  • 16. Data: 2014-01-12 13:52:45
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 12/01/2014 12:35 XX YY wrote:

    > lubie prycyzje.

    i jak do tej precyzji (albo do tego lubienia) ma się to co napisałeś
    odpowiadając artkowi:

    > pytanie bylo o to ,jak sie nazywa taka scianka do ktorej mozna wstawic
    > twarz w celu sfotografowani delikwenta.
    > nazywa sie monidlo.

    pierwszych pięć stron w Google (dalej mi się nie chciało sprawdzać)
    odpowiadające na hasło "monidło fotografia" to linki do opowiadania
    Himilsbacha, filmu z 1969 roku, kilku wystaw, pracowni oferującej
    obrazy-monidła. Nie ma ani jednego linku wskazującego na takie znaczenie
    jakie Ty twierdzisz że słowo ma.
    Potwierdza to to, co ja pamiętam z dzieciństwa...

    Przy okazji: http://www.youtube.com/watch?v=liWrh3vZkxQ

    --
    The Mis'

  • 17. Data: 2014-01-12 20:45:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michal M. Lechanski wrote:

    > i jak do tej precyzji (albo do tego lubienia) ma się to co napisałeś
    > odpowiadając artkowi:

    w sumie to trzeba XYZ ignorować bo to jest typowy troll i tyle... cały czas
    mi kogoś przypomina ktoś sie tutaj wcześniej pod innym nikiem produkował
    tylko nie mogę sobie przypomnieć kogo... :)

  • 18. Data: 2014-01-12 21:08:53
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-12 20:45, Marek Dyjor pisze:

    > w sumie to trzeba XYZ ignorować bo to jest typowy troll i tyle... cały
    > czas mi kogoś przypomina ktoś sie tutaj wcześniej pod innym nikiem
    > produkował tylko nie mogę sobie przypomnieć kogo... :)

    zeglownik, xxx, inne zapomniałem, ale miał taką kampanię wykresów w
    excelu i napisał na koniec, że plastyka obiektywu to całka z MTF.

    Czytam go, bo to dobra rozrywka ;)

    JD

  • 19. Data: 2014-01-12 21:10:04
    Od: mt <f...@i...pl>

    > w sumie to trzeba XYZ ignorować bo to jest typowy troll i tyle... cały
    > czas mi kogoś przypomina ktoś sie tutaj wcześniej pod innym nikiem
    > produkował tylko nie mogę sobie przypomnieć kogo... :)

    No jak to kogo? 'xxx' 'bez ksywy' 'zeglownik(at)onet.eu'
    'zaglownik(at)onet.eu'. Innych wcieleń tego trola nie pamiętam, ale
    wszystko jest w archiwum googla.

    --
    marcin

  • 20. Data: 2014-01-12 21:13:39
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-01-12 21:08, JD pisze:

    > zeglownik, xxx, inne zapomniałem, ale miał taką kampanię wykresów w
    > excelu i napisał na koniec, że plastyka obiektywu to całka z MTF.
    >
    > Czytam go, bo to dobra rozrywka ;)

    Admini Optyczne nie mieli tego poczucia humoru i dali mu bana jakiś
    miesiąc temu (tam pod ksywką Fotoamor), ale od czego jest usenet ;)

    --
    marcin