    From: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: przepraszam że troszkę nie na temat
    Date: Sun, 12 Jan 2014 12:52:45 +0000

    On 12/01/2014 12:35 XX YY wrote:

    > lubie prycyzje.

    i jak do tej precyzji (albo do tego lubienia) ma się to co napisałeś
    odpowiadając artkowi:

    > pytanie bylo o to ,jak sie nazywa taka scianka do ktorej mozna wstawic
    > twarz w celu sfotografowani delikwenta.
    > nazywa sie monidlo.

    pierwszych pięć stron w Google (dalej mi się nie chciało sprawdzać)
    odpowiadające na hasło "monidło fotografia" to linki do opowiadania
    Himilsbacha, filmu z 1969 roku, kilku wystaw, pracowni oferującej
    obrazy-monidła. Nie ma ani jednego linku wskazującego na takie znaczenie
    jakie Ty twierdzisz że słowo ma.
    Potwierdza to to, co ja pamiętam z dzieciństwa...

    Przy okazji: http://www.youtube.com/watch?v=liWrh3vZkxQ

    --
    The Mis'