    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przepłaciłem za ubezpieczenie ?
    Date: Thu, 2 Sep 2010 13:08:02 -0700 (PDT)

    On 2 Wrz, 14:34, "wikol" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > wartość myślę jakoś 10.000 zł

    > AC 414 zł klasa bonus malus 50%
    > przy 20% udziale własnym,
    > bez NW i wartości auta 12.000

    Po pierwsze placenie skladki od zawyzonej ceny samochodu jest raczej
    bez sensu, gdyz przy szkodzie i tak brana jest aktualna wartosc
    rynkowa takiego pojazdu (juz lepiej zanizona wpisywac)

    Po drugie trzeba umowe przeczytac... zazwyczaj przy ponad 10 letnich
    samochodach srednio sie to oplaca (chyba, zeby ciaglosc posiadania AC
    zachowac) - praktycznie dziala tylko w wypadku kradziezy, jesli chodzi
    o naprawy to zazwyczaj rozliczenie konczy sie i tak szkoda calkowita,
    a jesli nie to jest np. duzy procent amortyzacji czesci itp haczyki...

    WS

    PS. Sam mam AC na astre '97 ;) ale to juz chyba bardziej z
    przyzwyczajenia - mam ja od nowosci i zawsze miala AC ...