  • 21. Data: 2011-05-02 08:10:03
    Temat: Re: przenoszenie nr
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 2 May 2011 10:03:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > Czyli i tak trzeba gdzies pojsc :-)

    no faktycznie, dupę od komputera trzeba ruszyć, nawet jeżeli tylko do
    skrzynki na listy. Po TCP/IP jeszcze nie wysyłają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 22. Data: 2011-05-02 08:20:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisa

    > no faktycznie, dupę od komputera trzeba ruszyć, nawet jeżeli
    > tylko do
    > skrzynki na listy. Po TCP/IP jeszcze nie wysyłają.

    No to jaka to roznica, ze jak ruszysz d* to tam zalatwisz to w 4h,
    a u nas w 24h ?
    A jak nie chcesz ruszac to tam jedna dobe, a u nas 3 doby ?

    Nie mogliby ze starego SIM korzystac, jak juz ma byc tak superduper
    ?

    J.

  • 23. Data: 2011-05-02 08:22:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-02 10:20, J.F. pisze:
> [...]
    > A jak nie chcesz ruszac to tam jedna dobe, a u nas 3 doby ?
    >
    > Nie mogliby ze starego SIM korzystac, jak juz ma byc tak superduper ?

    Też nie rozumiem czym tak się Wojtek chwali.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2011-05-02 08:29:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 2 May 2011 10:20:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nie mogliby ze starego SIM korzystac, jak juz ma byc tak superduper
    > ?

    ... i telepatii...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 25. Data: 2011-05-02 09:50:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    > ... i telepatii...

    Wysylasz SMS z numerem nowego operatora i nr sprawy u niego, stary
    operator wpisuje ci zdalnie w SIM nowy kod sieci, przekazuje nowemu
    klucze od SIM, i po 10 minutach masz nr przeniesiony.

    Nie, przepraszam - po 10 sekundach, po co jakies minuty.
    A u nich wielki sukces - 4 godziny :-P

    J.

  • 26. Data: 2011-05-02 09:54:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 2 May 2011 11:50:52 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > klucze od SIM, i po 10 minutach masz nr przeniesiony.
    >
    > Nie, przepraszam - po 10 sekundach, po co jakies minuty.

    zwłaszcza przenosząc numer na 10-letnim plusowym lub erzanym simie do
    pleja, prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 27. Data: 2011-05-02 09:57:32
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-05-02 11:50, J.F. pisze:
> [...]
    > operator wpisuje ci zdalnie w SIM nowy kod sieci, przekazuje nowemu
    > klucze od SIM, i po 10 minutach masz nr przeniesiony.

    i już superhipertajny klucz jest co najmniej w o jednym miejscu za dużo.
    Zrobisz tak samo z loginem i hasłem do swojego banku internetowego?

  • 28. Data: 2011-05-02 10:08:24
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-29 16:49, Waldek Godel wrote:

    > Teraz dla porównania, jak to MOŻNA zrobić (i się robi, tylko nie w Banana
    > Republic of Poland):

    U nas Waldku jest tak samo. Tylko, że zamiast hasła jest jeszcze
    prostsze rozwiązanie: stos papierów u nowego operatora. ;-)

    I też się dostaje SMS (od starego, że dają 1000 minut w sieci jak się
    zrezygnuje).

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 29. Data: 2011-05-02 10:37:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > i już superhipertajny klucz jest co najmniej w o jednym miejscu
    > za dużo.
    > Zrobisz tak samo z loginem i hasłem do swojego banku
    > internetowego?

    Regulator w trybie kontroli sprawdzi czy stary operator niszczy
    klucze w 10s po otrzymaniu potwierdzenia i ewentualnie nalozy kare
    :-P

    J.

  • 30. Data: 2011-05-02 15:44:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> writes:

    > ... i telepatii...

    Nie wykpiwaj, pytanie jest serio: po co zmieniać sim?

    MJ