  • 1. Data: 2009-09-23 19:13:35
    Temat: przeniesione numery po deaktywacji
    Od: "bagietek" <b...@l...fr>

    Co się dzieje z przeniesionymi numerami z innych sieci, gdy ktoś z nich
    zrezygnuje? Wracają do puli macierzystego operatora, czy od tej pory są
    na stałe przypisane nowemu?

  • 2. Data: 2009-09-23 19:23:00
    Temat: Re: przeniesione numery po deaktywacji
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "bagietek" <b...@l...fr> napisał
    > Wracają do puli macierzystego operatora,

    Tak.

  • 3. Data: 2009-09-23 21:54:40
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    bagietek wrote:
    > Co się dzieje z przeniesionymi numerami z innych sieci, gdy ktoś z nich
    > zrezygnuje? Wracają do puli macierzystego operatora, czy od tej pory są
    > na stałe przypisane nowemu?

    Wracają tam, gdzie zostały pierwotnie przydzielone.

    Pamiętaj, że numer może być kilkukrotnie przeniesiony :)

    M.

  • 4. Data: 2009-09-23 22:32:50
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 23 Wrz, 23:54, "Maciej Bebenek pisze...

    > Wracają tam, gdzie zostały pierwotnie przydzielone.

    hmm... wróbelki ćwierkają, że to tylko teoria, która mija się z
    praktyką.
    Sam tego jednak nie sprawdzałem.

    Ircys

  • 5. Data: 2009-09-23 23:26:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    tam, gdzie zostały pierwotnie przydzielone.

    >hmm... wróbelki ćwierkają, że to tylko teoria, która mija się z
    praktyką.

    Jakos sobie nei wyobrazam, zeby siec z wlasnej nieprzymuszonej woli
    przydzielila nowemu abonentowi numer z cudzej puli, za ktory trzeba placic
    pierwotnemu operatorowi.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-09-24 14:41:14
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 24 Wrz, 01:26, "SDD" <s...@t...pl> pisze...

    > Jakos sobie nei wyobrazam, zeby siec z wlasnej nieprzymuszonej woli
    > przydzielila nowemu abonentowi numer z cudzej puli
    >, za ktory trzeba placic pierwotnemu operatorowi.

    Też o tym nie słyszałem ale ... znam taki przypadek, że po rezygnacji
    z numeru operator (X)
    wcale nie poinformował macierzystego (pierwotnego) operatora (Y) o tym
    fakcie
    i co więcej - po ok. 2 miesiącach, od tego zdarzenia, po uaktywnieniu
    (wykreowaniu)
    tego numeru, na nowo, na centrali biorcy(X) numer zachowywał się jak
    najbardziej poprawnie
    (mówię oczywiście o routingu przychodzącym)...
    Co do opłat to faktycznie ekonomii w tym zdarzeniu żadnej nie widać
    ale chyba coś
    w tym jest.

    Ircys

  • 7. Data: 2009-09-24 16:15:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ircys pisze:
> [...]
    > (mówię oczywiście o routingu przychodzącym)...
    > Co do opłat to faktycznie ekonomii w tym zdarzeniu żadnej nie widać

    A w ogóle jakie opłaty płaci nowy operator staremu za korzystanie z
    jego numeru?

    --
    Liwiusz