  • 1. Data: 2009-10-29 17:48:12
    Temat: przelew SMS na innego operatora - czy tak idzie
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Czy jest mozliwosc przelania kwoty ze swojego konta np. w Orange na inne
    konto np. w Play? Tzn. majac np. telefon z karta POP i majac na niej duzo
    srodkow do wykorzystania czy mozna komus kto ma Play Fresha zrobic prezent i
    "przelac" czesc tych srodkow?

    Dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2009-10-29 18:29:32
    Temat: Re: przelew SMS na innego operatora - czy tak idzie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dzieki za odpowiedz.

    Chyba zartujesz. Pomysl przez chwile.
    Operator to nie bank.
    Ty na koncie nie masz juz pieniedzy - pieniadze zaplaciles operatorowi i
    staly si j ego wlsnoscia w momencie zakupu karty. Koniec kropka i szlus.
    Dlaczego operator mialby za te pieniedze wykupowac uslugi u innego
    operatora?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-10-29 18:37:30
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Chyba zartujesz. Pomysl przez chwile.
    > Operator to nie bank.

    A dlaczego mialbym zartowac? Mam na karcie srodki, ktore doladowalem z
    wlasnej kieszeni, nie wykorzystuje ich w calosci i chce komus czesc z tych
    srodkow podarowac. Nie widze w tym nic dziwnego. Wiem, ze z Orange na Orange
    taka mozliwosc jest, a nie wiem czy jest mozliwosc z Orange na innego
    operatora. Stad pytanie.

  • 4. Data: 2009-10-29 19:06:24
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > A dlaczego mialbym zartowac? Mam na karcie srodki, ktore doladowalem z

    dyskutujesz z trollem.
    Ad meriutum: oczywiście że możesz doładować tak, tylko musisz poprzedzić
    kodem skróconym operatora

    jkolina

  • 5. Data: 2009-10-29 19:06:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A dlaczego mialbym zartowac? Mam na karcie srodki, ktore doladowalem z
    > wlasnej kieszeni, nie wykorzystuje ich w calosci i chce komus czesc z tych

    Ale Tobie sie tylko wydaje, ze masz środki!!!!
    Nie masz tam zadnych pieniedzy, uwierz mi. Operator to nie bank!
    Przeanalizuj to na spokojnie i tez dojdziesz do takiego wniosku.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-10-29 19:11:58
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    > A dlaczego mialbym zartowac? Mam na karcie srodki, ktore doladowalem z

    Na karcie nie masz żadnych środków.

> [...]
    > srodkow podarowac. Nie widze w tym nic dziwnego. Wiem, ze z Orange na
    > Orange taka mozliwosc jest, a nie wiem czy jest mozliwosc z Orange na

    Mozesz sprecyzowac jak z Orange na Orange to sie odbywa?

    Andre

  • 7. Data: 2009-10-29 19:22:16
    Od: Grzegorz Jablonski <g...@i...com>

    ttt wrote:
> [...]
    > srodkow do wykorzystania czy mozna komus kto ma Play Fresha zrobic prezent i

    Nie wiem jak w Play, ale w GaduAIR mozna, z tym ze to malo oplacalne:

    http://www.gaduair.pl/doladowania/przez-sms/

    Pozdrawiam,
    GWJ

  • 8. Data: 2009-10-29 19:27:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Jablonski" <g...@i...com> napisal w wiadomosci

    > Nie wiem jak w Play, ale w GaduAIR mozna, z tym ze to malo oplacalne:
    >
    > http://www.gaduair.pl/doladowania/przez-sms/

    Placenie SMSami (z zabojcza prowizja dla operatora) a przelewanie rzekomych
    pieniedzy, kore zdaniem niektorych posiadaczy pre-paidow znajduja sie na ich
    kontach uzytkownikow to raczej dwie rozne rzeczy :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-10-29 19:41:21
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Mozesz sprecyzowac jak z Orange na Orange to sie odbywa?

    Usluga "Przelew SMS". Potwierdzam, ze to dziala bo takie cos juz robilem.

  • 10. Data: 2009-10-29 20:01:30
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    > Placenie SMSami (z zabojcza prowizja dla operatora) a przelewanie rzekomych
    > pieniedzy, kore zdaniem niektorych posiadaczy pre-paidow znajduja sie na ich
    > kontach uzytkownikow to raczej dwie rozne rzeczy :)

    Ale nie zaprzeczysz że się da :P
    Prowizja, na którą się powołujesz, to już inna sprawa. Tak jak w bankach...

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?