  • 21. Data: 2016-03-21 18:02:32
    Temat: Re: przekaźnik
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    platformowe głupki pisze:
    > a skąd mam wiedzieć, ja nie miałem przeszkolenia na integrację...

    Jak widać na inteligencję też.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 22. Data: 2016-03-21 18:55:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chyba po/eu inteligencję...

  • 23. Data: 2016-03-21 18:57:05
    Od: v...@g...com

    użytkownik platformowe głupki napisał:
    > a skąd mam wiedzieć, ja nie miałem przeszkolenia na integrację...

    Rżniesz głupa i tyle, przy okazji marnujesz innym czas.

    Innej alternatywy dla ciebie nie widzę:
    http://www.rp.pl/artykul/1197062-Rewolta-Amerykanki-
    --szwedzka-uczelnia-pozwana-za-niski-poziom-nauczani
    a.html

  • 24. Data: 2016-03-21 19:11:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki fajny link, idealny na moje forum
    dupostrzelcommowimynie.eu

    od zawsze twierdziłem że politechnika warszawska to banda bezmózgich
    pederastów...

    ich fani to jeszcze gorzej...

  • 25. Data: 2016-03-22 18:54:09
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Użytkownik "platformowe inteligenty" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ncpdh8$955$1@node2.news.atman.pl...
    > dzięki fajny link, idealny na moje forum
    > dupostrzelcommowimynie.eu
    No i strzeliło i zakopciło i przekaźnik się sfajczył i z układu wyszło dno,
    zero czyli nic ...

  • 26. Data: 2016-03-22 19:19:17
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    powiem więcej, powski ekspert dołączył tranzystor myląc nogi robiąc
    zwarcie i się okazało, że ATmega klika przekaźnikiem wystawiając stan
    wysoki na pinie który do niego prowadzi (a miał przez tranzystor)...

    ciekawe jest to, że obciążona tym prądem noga AVRa nagle nie wiadomo z
    jakiego chuja generuje przebieg prostokątny tak z 0,5V i z 2-3Hz... to
    dopiero piekielne sztuczki...

  • 27. Data: 2016-03-23 00:25:36
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 22 marca 2016 19:19:19 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > ciekawe jest to, że obciążona tym prądem noga AVRa nagle nie wiadomo z
    > jakiego chuja generuje przebieg prostokątny tak z 0,5V i z 2-3Hz... to
    > dopiero piekielne sztuczki...

    W Atmedze jest taki zapas tranzystorów, że pod wpływem dostatecznie dużych prądów
    "programujących" można osiągnąć wiele;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski