  • 1. Data: 2011-01-04 12:03:24
    Temat: przejscie z orange do ery
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    mam fonw w orange od X lat ( jakies 7 ? )
    mieszkam od 1,5 roku 12km od granic wroclawia.
    od poczatku nie ma tam w ogole zasiegu ( tylko alarmowe )
    dzwonilem w styczniu 2010 przy przedluzaniu umowi\y i obiecali ze w polowie
    2010 roku bedzie modernizacja i zasieg bedzie.
    do dzisiaj zasiegu nie ma ( styczen 2011 czyli rok pozniej )

    dzwonilem przed chwilka do dzialu technicznego orange i pani powiedziala ze
    nie ma tam zasiegu i nie przewidywane sa tam w najblizszym czasie
    modernizacje...

    czyli rok wczesniej ktos mnie oklamal tylko po to zeby mi umowe przedluzyc.

    zastanawia msie nad przejsciem do ery.

    ktos mi powie jak to wyglada?

    umowa w orange konczy mi sie 31 stycznia
    moge jeszcze wypowiedziec/zakonczyc/poinformowac orang ze chce zrezygnowac ?
    czy musialem to zrobic miesiac przed koncem umowy ?

    jak juz jest za pozno to umowa sama sie przedluza na rok ? czy tylko jeden
    miesiac bede musial zaplacic ?

    co do abonamentu i umowy to interesuje mnie era abonament 30-40zl umowa moze
    byc na 24 msce i jakis prosty telefonik niedrigo np nokia 6303i

    z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2011-01-04 12:11:51
    Temat: Re: przejscie z orange do ery
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od yoytek
    z dnia: 2011-01-04 13:03:
    > zastanawia msie nad przejsciem do ery.
    > ktos mi powie jak to wyglada?
    dokładnie tak samo jak w Orange, a nawet gorzej: obsługa klienta w ERZE
    to dno i metr mułu, będą Cię "skubać" na wiele dodatkowych sposobów, do
    tego ich BOA będzie Cię totalnie olewać, środki będę ginąć, będziesz
    pisał do UOKiKu, czeka Cię nowych przygód bez liku ;] ale jak jesteś
    naprawdę zdesperowany to... tak tylko w ERZE ;)

    Paweł

  • 3. Data: 2011-01-04 15:44:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w \
    > mieszkam od 1,5 roku 12km od granic wroclawia.
    > od poczatku nie ma tam w ogole zasiegu ( tylko alarmowe )
    > zastanawia msie nad przejsciem do ery.

    a zasieg Ery masz ? Bo oni chca wspolna siec budowac - moze sie
    skonczyc tak ze zlikwiduja niepotrzebne maszty :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-01-04 18:16:51
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-04 13:03, yoytek pisze: