  • Data: 2023-10-04 20:32:59
    Temat: Re: przejscie sugerowane
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Oct 2023 19:20:04 +0100, ddddddddddd wrote:
> [...]

    [...]
    > Z nielicznych przejazdów przez Anglię mam wrażenie, że tam więcej.
    > aha, no i ze 2x w roku widzę gdzieś oznakowanego vana z fotoradarem. Z
    > drugiej strony rutynowa kontrola tutaj nie istnieje - jeśli cię
    > zatrzymują, to już mają powód -np. brat był pewny, że ma ubezpieczenie
    > na prowadzenie innych aut (zwykle jak wykupujesz pełny pakiet AC/OC na
    > siebie, to możesz prowadzić inne auta gdzie jesteś ubezpieczony na
    > zasadzie OC), jechał autem żony i go zatrzymali, bo za kierownicą był
    > facet a nie kobieta.

    Jesli naprawde tak było ... podziwiam ich AI ..

    >Ja jestem tutaj dopiero 6 lat, robię po >20k mil
    > rocznie i jeszcze nigdy mnie nie zatrzymali, nie słyszałem też o tym od
    > nikogo

    Mnie w Polsce "rutynowo" to przez ostanie ...nascie lat, to dwa razy
    zatrzymali. Dwa razy w Zielonej Gorze, którą odwiedzam bardzo
    sporadycznoe - widac tam dbają o trzeżwość kierowcow :-)

> [...]
    > niewiele wolniej ode mnie)
    > Oznaczenia pasów też dają wiele do życzenia i gdyby nie ogólna
    > uprzejmość, ciężko by było trafić w odpowiedni pas. Np. dwa pasy w jedną
    > stronę, raz lewy jedzie tylko w lewo, a prawy prosto i prawo, a raz
    > odwrotnie - a oznaczenia znajdziesz pod pierwszymi dwoma autami...
    > Na początku wydawało mi się dobrym sposobem ustawianie w dłuższej
    > kolejce, bo pewnie jedzie gdzieś dalej, czyli tam gdzie ja - ale tu też
    > nie ma reguły. Pozostaje więc jeździć na pamięć, a jak się spieszy -
    > zapominać i zmieniać pas tuż przed skrzyżowaniem.

    No i jeszcze jest tam rondo w Swindon :-)

    > wydaje mi się że załącza się toto na kolejny cykl - to jest widoczne np
    > przy skrzyżowaniu w literę T - np. jadą prosto, potem ci w lewo i
    > później piesi. A jak jest luka to pieszy przemknie i świateł włączać nie
    > trzeba.

    Nie, tamto zdecydowanie nie było dopasowane do cyklu ...
    J.