  • Data: 2023-10-06 12:32:33
    Temat: Re: przejscie sugerowane
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Oct 2023 16:29:37 +0100, ddddddddddd wrote:

    > to akurat nie sądzę żeby było regułą - raczej przypadek: jedziesz za
    > autem, sprawdzasz czy ma przegląd, ubezpieczenie i opłacony podatek.

    Tak, takie u was standardy ... ale jak zatrzymują, to chyba czegos
    brakuje ?

    > Przy ubezpieczeniu od razu wyświetla kto jest ubezpieczony - a była to
    > jedna osoba, więc warto zatrzymać i sprawdzić. Zasady są takie, że 95%
    > ubezpieczeń full comprehensive umożliwia prowadzenie innych pojazdów
    > wyłącznie głównemu kierowcy (5% nie umożliwia w ogóle). Czyli tak np. w
    > moim domu ja mogę prowadzić inne auta, a moja żona tylko dwa do których
    > jest zgłoszona jako dodatkowy kierowca.

    No i teraz zobacz - jak oni maja to sprawdzac?
    Jedzie auto, ubezpieczenie jest na kobiete, ale chlop ma OC na
    wszystkie auta.
    To jak rozumiem, co chwile by im wyskakiwala niezgodnosc.

    W dodatku od tylu nie bardzo widac kto prowadzi ..

    J.