  • Data: 2023-10-07 11:09:09
    Temat: Re: przejscie sugerowane
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/10/2023 11:32, J.F wrote:

    > Tak, takie u was standardy ... ale jak zatrzymują, to chyba czegos
    > brakuje ?

    raczej tak, nie słyszałem żeby kogoś zatrzymali bez powodu

    > No i teraz zobacz - jak oni maja to sprawdzac?
    > Jedzie auto, ubezpieczenie jest na kobiete, ale chlop ma OC na
    > wszystkie auta.
    > To jak rozumiem, co chwile by im wyskakiwala niezgodnosc.

    zwykle taki chłop i tak jest dopisany jako dodatkowy kierowca - bo wtedy
    działa AC+OC (jeśli nie jest dopisany to tylko OC), a zwykle nie
    kosztuje to więcej niż polisa bez dodatkowego kierowcy (chyba że ten
    dodatkowy ma więcej szkód czy punktów karnych, ale wtedy żeby prowadzić
    to auto musi gdzieś być głównym kierowcą - a to będzie jeszcze droższe).
    Więc tak naprawdę w 95% przypadków osoby które są na polisie prowadzą
    auto. a pozostałe 5% można sprawdzić...

    > W dodatku od tylu nie bardzo widac kto prowadzi ..

    tyle że zwykle przemieszczasz się autostradami

    Lukasz