  • 1. Data: 2024-08-29 11:40:29
    Temat: Re: przeNosił wilk razy kilka...
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 25.08.2024 o 00:41, Eneuel pisze:
    > Orange od maja daje na przenoszony numer 1200 GB chyba na 3
    > miesiące... Chyba do końca września... Czyli można by tak od
    > początku maja aż do końca listopada... Ponad pół
    > roku...

    Przy "interesach" z pomarańczowymi należy wzmóc czujność x2. Pytanie do
    Ciebie jako praktyka a nawet experta w  przenosinach do innego
    operatora. Czy salony w ogóle chcą się zajmować przenoszeniem numeru Na
    Kartę?

  • 2. Data: 2024-08-29 16:00:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-08-2024 o 11:40, Trybun pisze:

> [...]
    > Ciebie jako praktyka a nawet experta w  przenosinach do innego
    > operatora. Czy salony w ogóle chcą się zajmować przenoszeniem numeru Na

    Już nawet nie mogą, nawet jakby chcieli.
    Trzeba przez stronkę i czekać minimum tydzień.
    Sprawdzane empirycznie.
    Przeniosłem, ale do kogo innego.

  • 3. Data: 2024-08-29 19:01:25
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 29.08.2024 o 16:00, Cavallino pisze:

    > Już nawet nie mogą, nawet jakby chcieli.
    > Trzeba przez stronkę i czekać minimum tydzień.
    > Sprawdzane empirycznie.
    > Przeniosłem, ale do kogo innego.

     VM, podobno jeszcze praktykuje salon. Pytanie tylko jak podchodzą do
    przenosin numeru na kartę..

  • 4. Data: 2024-08-29 20:48:15
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 sie 2024 o 11:40, Trybun pisze:

> [...]
    > Ciebie jako praktyka a nawet experta w  przenosinach do innego
    > operatora. Czy salony w ogóle chcą się zajmować przenoszeniem numeru Na

    W jednym salonie zaproponowano mi 5 pln za starter albo internet
    z kurierem; w innym salonie (kilka dni później) poszło bez płatnego
    startera, ale numer był zbyt długo w a2mobile, bo Orange nie zgłaszał
    chęci zabrania. Wg mnie czas naglił, bo numer już zniknął z a2mobile,
    gdzie bardzo sympatycznie uspokojono mnie informacją o prawnym miesiącu
    na zabranie, licząc od wyłączenia (można zabrać numer do miesiąca od
    wyłączenia) a sprawę (brak zgłoszenia prośby oddania numeru) należy
    wyjaśnić w Orange -- tam najpierw wyjaśniono mi, że bez ponownej
    wizytacji salonu nie obejdzie się, skoro brak mi tymczasowego numeru,
    później tymczasowy numer pojawił się bez owej wizytacji, aż wreszcie
    numer odezwał się w Orange...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 5. Data: 2024-08-29 20:50:02
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 sie 2024 o 16:00, Cavallino pisze:

    > Już nawet nie mogą, nawet jakby chcieli.

    Mogą.

    > Trzeba przez stronkę i czekać minimum tydzień.
    > Sprawdzane empirycznie.
    > Przeniosłem, ale do kogo innego.

    Do Polkomtelu w dzień bez problemu.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 6. Data: 2024-08-30 08:36:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-08-2024 o 19:01, Trybun pisze:

    >  VM, podobno jeszcze praktykuje salon. Pytanie tylko jak podchodzą do
    > przenosin numeru na kartę..

    A mają jakieś darmowe miesiące?
    Bo jak nie, to nie jestem zainteresowany.

    Wolę się do Plusa przenieść, też w salonie.

  • 7. Data: 2024-08-30 08:58:11
    Od: Trybun <M...@t...cb>

> [...]
    > wizytacji salonu nie obejdzie się, skoro brak mi tymczasowego numeru,
    > później tymczasowy numer pojawił się bez owej wizytacji, aż wreszcie

    To super że można załatwić w salonie, aż robiło mi się niedobrze na myśl
    że jakiś, choćby jeden etap przenosin trzeba będzie załatwiać za
    pośrednictwem tego dziadostwa pod nazwą infolinia. Dzięki.

  • 8. Data: 2024-08-30 08:58:51
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 30.08.2024 o 08:36, Cavallino pisze:

    > A mają jakieś darmowe miesiące?
    > Bo jak nie, to nie jestem zainteresowany.
    >
    > Wolę się do Plusa przenieść, też w salonie.

    Chyba nie, przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo.  U mnie Plus odpada,
    nie ma zasięgu dla mojej lokalizacji.

  • 9. Data: 2024-08-30 18:41:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-08-2024 o 08:58, Trybun pisze:

    > To super że można załatwić w salonie, aż robiło mi się niedobrze na myśl
    > że jakiś, choćby jeden etap przenosin trzeba będzie załatwiać za
    > pośrednictwem tego dziadostwa pod nazwą infolinia. Dzięki.

    Nie przywiązywałbym się do tej informacji.
    Mi nie przenieśli, a w jednym nawet próbowali.

  • 10. Data: 2024-08-30 18:42:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Chyba nie, przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo.

    A ja przenoszę tam co kilka miesięcy.
    Kilka razy się nie udało, bo starterów nie mieli, ale ogólnie działa.