  • 1. Data: 2010-01-30 20:45:08
    Temat: proźba o głos
    Od: "Waldek" <mójemail@mojemail.pl>

  • 2. Data: 2010-01-30 21:12:20
    Temat: Re: proźba o głos
    Od: "HeniekXl" <k...@g...pl>

  • 3. Data: 2010-01-30 23:45:57
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <mójemail@mojemail.pl> napisał w wiadomości
    news:hk25oa$dlr$1@news.task.gda.pl...
    > można prosic o głos na stronie
    > http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/opel/opel-opel-
    astra-klub-polska/ z
    > gory dzieki.

    nie można, motocykliści to źli ludzie więc wypierdalaj.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-01-31 09:46:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Lewis pisze:

    > nie można, motocykliści to źli ludzie więc wypierdalaj.

    Moze najpierw kup sobie motocykl ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-01-31 23:40:13
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Moze najpierw kup sobie motocykl ?

    On już wygrał w karty.
    Tylko nie wie co, może znasz się trochę, byś podpowiedział, co?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2010-02-01 06:16:50
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:

    > Moze najpierw kup sobie motocykl ?

    No niby tak ale nikt nie zabrania pisania na ta grupe osobom,
    ktore aktualnie nie maja motocykla. Malo tego moga pisac osoby,
    ktore nie chca/ nie moga kupic sobie motocykla ale czuja sie
    sympatykami motocyklistow i klimat im nie obcy.
    Wiec luz.
    A w topiku Lewis napisal bardzo zgrabnie w prostych zolnierskich
    slowach to co wszyscy myslimy o takich "prosbach o glos".
    Sam bym tego lepiej nie ujal;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 7. Data: 2010-02-01 08:29:21
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-02-01 07:16, Sybi pisze:

    > A w topiku Lewis napisal bardzo zgrabnie w prostych zolnierskich
    > slowach to co wszyscy myslimy o takich "prosbach o glos".
    > Sam bym tego lepiej nie ujal;))

    tym bardziej ze kluby uruchamiaja rózne boty zeby tylko wygrac i juz raz
    anulowali zebrane głosy. Jedna wielka sciema a ten tu jeszcze żebrze o
    głosy.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2010-02-01 09:31:35
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Moze najpierw kup sobie motocykl ?

    Hej Kuczu nie bulwersuj się, kiedyś od Ciebie kupowałem tylną opone do
    bandyty, którego już jakiś czas temu sprzedałem, a teraz śmiesznym trafem
    stałem się posiadaczem czegoś co przypomina Horneta 2007 więc luz ok kilku
    lat regularnie czytam tą grupę.

    A skoro 90% ludzi uważa ze motocyklista to zły człowiek to niech spierdalają
    na drzewo a nie prosza o głos na jakieś zajebane forum. Tyule z mojej
    strony.
    Lewis
    Hornet PC 4111 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 9. Data: 2010-02-01 18:02:40
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message

    > Lewis
    > Hornet PC 4111 na sprzedaż
    > Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    > dB Race: 145,5 dB ;)

    Motocykl jest, czy go nie ma - nieważne, błędy ortograficzne też...

    za to jakie audi!!!
    z kilowatem i decybelem!!!

    Napisz jeszcze jaką masz komórkę.

    pozdro
    greg

  • 10. Data: 2010-02-01 21:41:52
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości
    > "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message
    > Motocykl jest, czy go nie ma - nieważne, błędy ortograficzne też...
> [...]

    Siemensa c25, bo już nie zostało kasy jak kupiłem takie wypas audi...
    Spoko każdy ma prawo zajmowac się czym chce i inwestować w co chce, a jak
    jeszcze to przynosi wymierny zysk to tymbardziej. Więc nie widze w tym nic
    złego.
    Błedy, no cóż, zdażają się, nigdy orłem z ortografii nie byłem.

    Lewis
    Hornet PC 4111 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)