  • 1. Data: 2010-02-01 12:07:30
    Temat: Re: No co jest z wami???
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Mon, 1 Feb 2010 02:16:17 -0800 (PST), stachuman
    <c...@g...com> wrote:

    >Cóż, potrzeba matką ... konieczności, 'skuterowcy' najczęściej mają
    >alternatywę zapierniczania na piechotę / rowerem - moja trasa
    >przebiega przez same wiochy gdzie nie ma żadnej komunikacji...

    Skuterowcy są w pracy. Juz dwa razy pizza przyjechała do mnie przy -15
    właśnie skuterem.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 2. Data: 2010-02-01 12:17:12
    Od: Glub <g...@g...com>

    Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl> wrote:
    > On Mon, 1 Feb 2010 02:16:17 -0800 (PST), stachuman
    > <c...@g...com> wrote:

    > Skuterowcy są w pracy. Juz dwa razy pizza przyjechała do mnie przy -15
    > właśnie skuterem.

    Skuterowcy motorowerzyści, gwoli scislosci.
    A swoją srogą to dwa latka tak pojezdzą, w zwykłych butach, bez
    rękawiczek (po ursynowie taki zblaz smiga z pizzą, z nieodłacznym petem
    w dzecie:)) i ich dopadnie artretyzm i inne choroby stawów.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 3. Data: 2010-02-01 16:02:10
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    > rękawiczek (po ursynowie taki zblaz smiga z pizzą, z nieodłacznym petem
    > w dzecie:)) i ich dopadnie artretyzm i inne choroby stawów.

    A jeden to ostatnio na skrzyzowaniu ken z ciszewskiego pieprzna w astre,
    ale wina astry byla, bo skrecala w lewo a on mu centralnie w przednie
    prawe kolo

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy