  • 1. Data: 2010-01-29 21:50:10
    Temat: motocykle dla policji 2010
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Uffff.... przebrnalem przez 43 strony SIWZ przetargu na nowe motocykle dla
    policji.
    Lektura ot - jak kazda inna, ale warto sobie poczytac o specyfikacji i
    wymagan dodatkowych.
    Ciekawy tez jest opis kombinezonu motocyklowego ktory ma byc na wyposazeniu.

    Warto poczytac!
    http://przetargi.policja.pl/download.php?s=5&id=5258
    1

    Erg
    GS500

  • 2. Data: 2010-01-29 22:09:29
    Temat: Re: motocykle dla policji 2010
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    ErgoSum wrote:
> [...]
    > wymagan dodatkowych.
    > Ciekawy tez jest opis kombinezonu motocyklowego ktory ma byc na

    To moze bys strescil i przedstawil co ciekawsze skoro uznales ze warto o tym
    wspominac.

    Tmek

  • 3. Data: 2010-01-29 22:48:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Jan 2010 22:50:10 +0100, osobnik zwany ErgoSum
    wystukał:

> [...]
    > wymagan dodatkowych.
    > Ciekawy tez jest opis kombinezonu motocyklowego ktory ma byc na

    ale co w nim takiego ciekawego? przejrzałem i SIWZ całkiem rozsądny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-01-30 10:22:52
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 29 Jan 2010 22:50:10 +0100, osobnik zwany ErgoSum
    > wystukał:

    > ale co w nim takiego ciekawego? przejrzałem i SIWZ całkiem rozsądny

    Bardzo rozsadny. Motocykl moze byc dowolnej marki i ma miec 2 cylindry w
    ukladzie boxer. ;)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 5. Data: 2010-01-30 10:47:22
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo rozsadny. Motocykl moze byc dowolnej marki i ma miec 2
    > cylindry w ukladzie boxer. ;)

    No, dobrze brzmi to z tym:

    4.3 Garażowany głównie na wolnym powietrzu w miesiącach letnich
    4.4 Planuje się, że motocykl będzie naprawiany w resortowych stacjach
    obsługi pojazdów lub autoryzowanych stacjach obsługi producenta.

    I to też dobre:
    "Minimum jedna stacja ASO w każdym województwie."

    Chyba BMW odpadnie, o ile nie zaliczą samochodowego ASO.

    PS
    poza tym Mastiemu to raczej nie przeszkadza, że 2cylindry w układzie
    bokser, prawda? (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2010-01-30 11:30:29
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-30 11:47, Użytkownik Jasio napisał:

> [...]
    > 4.4 Planuje się, że motocykl będzie naprawiany w resortowych stacjach
    > obsługi pojazdów lub autoryzowanych stacjach obsługi producenta.

    To jak nic pasuje dowolny klon przedwojennego BMW robione
    na wschodzie. Kowal z resortowej stacji powinien dać sobie z nim radę.
    Tylko nie wiem czy jeszcze to produkują.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-01-30 13:58:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 30 Jan 2010 10:47:22 +0000, osobnik zwany Jasio
    wystukał:

    > PS
    > poza tym Mastiemu to raczej nie przeszkadza, że 2cylindry w układzie
    > bokser, prawda? (:

    zdecydowanie nie :)

    --
    BMW R1100GS '95

  • 8. Data: 2010-01-31 12:11:18
    Od: siinski <j...@g...com>

    SIWZ bardzo szczegółowy jednak nic o silniku bokser tam nie ma:)))
    jest natomiast m.in.o:
    -pojemności nie mniejszej niż 750ccm
    -mocy nie mniejszej niż 72 kW
    -prędkości max min 200 km/h
    Generalnie baaardzo duży zakup,przetarg rozpisany jest na 368
    motocykli z czego według SIWZ
    -137 sztuk ma trafić do Katowic
    -138 do Wa-wy ( komenda stołeczna i główna)
    -93 do Szczecina
    Zwraca uwagę konieczność posiadania przez firmy uczestniczące w
    przetargu własnych środków finansowych na poziomie 10 milionów zł co
    raczej preferuje wyłącznie generalnych importerów.Kolegów lubiących
    poganiać szybciej można przestrzec że według SIWZ kufer tylni ma być
    oświetlony i służyć do przewozu dokumentów i posługiwania się nimi w
    wietrznych warunkach natomiast jeden kufer boczny z dwóch ( min 20 l
    zamykany na klucz i zabezpieczony metalowymi elementami przed
    uszkodzeniem w czasie wywrotki ) ma ma służyć do przewozu innego
    wyposażenia policyjnego co w połączeniu z zawartym w SIWZ-ie życzeniem
    montażu gniazdka 12 w w okolicy deski rozdzielczej aż nadto sugeruje
    że przynajmniej na części z nich pojawią się fotorejestratory.
    Pozdro

  • 9. Data: 2010-02-01 17:26:56
    Temat: Re: motocykle dla policji 2010 offtopicznie
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "ErgoSum" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > wymagan dodatkowych.
    > Ciekawy tez jest opis kombinezonu motocyklowego ktory ma byc na

    A ja przeczytałem o specyfikacji technicznej tych radiotelefonów co tam mają
    mieć zamontowane i zgłupiałem, bo o ile mi wiadomo to policja przestaje
    używać simpleksowego173 MHz i przeszła już prawie wszędzie na ericssonowski
    EDACS pracujący na czterysta cośtam a dalszym etapem ma być wdrożenie
    szyfrowanego TETRA a tu chcą jakieś skramblery podłączać... ciekawe po co i
    ciekawe z czym to ma być kompatybilne.

    pozdro

    greg

  • 10. Data: 2010-02-03 15:31:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-31 13:11, siinski wrote:

> [...]
    > montażu gniazdka 12 w w okolicy deski rozdzielczej aż nadto sugeruje
    > że przynajmniej na części z nich pojawią się fotorejestratory.

    Raczej wskazuje ze bedzie gdzie przewozic i podlaczyc reczny miernik
    predkosci (suszarka/laser), dosc normalne jak na sprzet dla drogowki.

    --

    memento lorem ipsum