  • 11. Data: 2010-02-01 21:43:45
    Temat: Re: proźba o głos
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <mójemail@mojemail.pl> napisał w wiadomości
    news:hk751q$376$1@news.task.gda.pl...
    > spierdalają
    > ale czy ja mówię cos o motocyklach?? Chyba mnie pomyliles z kimś innym,
    > akurat ja uważam, że motor jest jak każdy użytkownik drogi, mało tego jak
    > jedzie koło mnie na skrzyżowaniu to staram sie ustąpić mu drogi (jak
    > jedzie po pasach między samochodami), wiem, że on przejedzie i szybciej
    > ruszy niz reszta a nawet machnie ręka i podziękuje, że się mu odjechało
    > na bok.

    Miło ze tak myślisz ale perfidny spam na grupie o motocyklach dotyczący
    jakiegoś forum i to pakowany na kilka innych grup o tematyce motoryzacyjnej
    to nic godnego pochwały.

    Lewis
    Hornet PC 4111 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 12. Data: 2010-02-02 06:30:57
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Waldek pisze:
    > motoryzacyjnej
    >
    > Człowiek uczy się na błędach dałem ten link tylko na 2 grupach dyskusyjnych,
    > chętnie bym usunał swoje posty, ale niestety nie mogę.

    możesz. kliknij prawym na post, wybierz wycofaj (czy tam usuń) wiadomość.
    i jeszcze jedno:

    > ale czy ja mówię cos o motocyklach??

    no właśnie. a to jest pl.rec.MOTOCYKLE. idź na pl.misc.SAMOCHODY

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 13. Data: 2010-02-02 08:19:46
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > możesz. kliknij prawym na post, wybierz wycofaj (czy tam usuń) wiadomość.
    > i jeszcze jedno:
    > no właśnie. a to jest pl.rec.MOTOCYKLE. idź na pl.misc.SAMOCHODY

    tam też jest, też niezbyt entuzjastycznie... a gdzie jeszcze to tylko on sam
    wie.

    Lewis
    Hornet PC 4111 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 14. Data: 2010-02-02 10:01:53
    Od: "Waldek" <mójemail@mojemail.pl>

    Z innych grup dyskusyjnych nie korzystam tylko z regionalnego, ale jak juz
    mówiłem jak mam usunąć, jak nie mam konta na google groups czy jakoś tak. a
    no i jak pisałem wczesniej na 2 forach napisałem to tylko, zresztą mozna
    zobaczyć. Na innych nic nie pisalem. Jak tylko znajde jak usunąć posta to go
    usunę, chociaż myslę, że i tak już nikt nie będzie na niego zwraca uwagi a
    po jakimś czasie zniknie czy nie??

  • 15. Data: 2010-02-02 10:13:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Waldek pisze:
> [...]
    > usunę, chociaż myslę, że i tak już nikt nie będzie na niego zwraca uwagi a

    pokazałem Ci jak masz to zrobić, a pisałeś z Microsoft Outlook Express
    6.00.2800.1106, nie z pomocą www. więc się jak najbardziej da i nie
    kombinuj.

  • 16. Data: 2010-02-02 10:15:11
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > usunąć posta to go usunę, chociaż myslę, że i tak już nikt nie będzie na
    > niego zwraca uwagi a po jakimś czasie zniknie czy nie??

    archiwum google jest tak okrutne ze każdy zapis pamięta do końca swoich dni,
    za pomocą programu pocztowego, z ktorego to wysyłałeś możesz użyć opcjiu
    usuń, aczkowliek działa to w ten sposób ze dodaje przy danym poście wpis
    który uniemożliwia pobranie danego postu przez program pocztowy innego
    użyszkodnika, ale google i tak go pamięta, więc jak ktoś przegląda grupy
    przez googla to zawsze to znajdzie, cóż life is brutal... BTW nie było już
    raz akcji z usunięciem głosów z powodu spamowania?

    Lewis
    Hornet PC 4111 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)