    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: protest ukrainski
    Date: Wed, 5 Mar 2014 19:20:09 +0100

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,
    >Krwawo...

    Ale nie dla nich krwawo, wiec co im tam.
    Poza tym dlaczego krwawo - Jaruzelski to zalatwil niemal w
    rekawiczkach, to czemu mialoby sie nie powtorzyc.

    >Demagogia Urbana.

    Dla rzadu starczy.

    >Owszem. Nie sądzę, żeby przed 6 czerwca ktokolwiek nawet marzył o
    >rządzie Mazowieckiego.

    O rzadzie to nie, ale ze Jaruzelski nie przewidzial ze przegra
    wszystko, to sie dziwie.
    Tzn wszystko co mial do przegrania, bo zagwarantowal sobie i partii
    calkiem niezla pozycje.
    Tylko kolegow z listy krajowej spuscil na smietnik.

    >Było sporo.

    A co ?

    >Kartoteka agentów poszła z dymem. Do dzis nie wiem, komu internowanie
    >zawdzięczam :(

    Jaruzelskiem przeciez.
    No chyba ze odkrycie jakiegos pionka przyniosloby ci satysfakcje.
    Niekoniecznie zreszta komucha, bo moze np jechal po pijaku samochodem

    No bo chyba nie chcesz wieszac jakiegos oficera SB za rzetelne
    sprawowanie swoich obowiazkow - byles element wywrotowy i nalezalo Cie
    posadzic :-)

    >Ja? Ja chciałem rozliczać jeszcze w 1989 roku. Potem stopniowo mi
    >przechodziło. A po aferze Olszewskiego przeszło mi całkiem.

    No to trzeba bylo wziac kamien w reke i przywalic spawaczowi.

    Tak czy inaczej - na gospodarke by to nie wplynelo.

    J.