  • Data: 2014-03-05 18:59:19
    Temat: Re: protest ukrainski
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    Wednesday, March 5, 2014, 5:47:43 PM, you wrote:

    > No, czy calkiem tak bylo jak piszesz to nie wiem, komuchy tez
    > wiedzialy ze rewolucje potrafia powstrzymac,

    Krwawo...

    > rzad sie sam wyzywi,

    Demagogia Urbana.

    > a i chyba spodziewaly sie wolniejszego tempa przemian.

    Owszem. Nie sądzę, żeby przed 6 czerwca ktokolwiek nawet marzył o
    rządzie Mazowieckiego.

    > Tylko czy tam w ogole jakies papiery na nich byly ?
    > Cos wykraczajace poza jakies smieci ?

    Było sporo.

    > Kartoteke agentow trzymano raczej do konca, bo to nie wiadomo co z
    > tych negocjacji wyjdzie, i kiedy jeszcze beda potrzebni.

    Kartoteka agentów poszła z dymem. Do dzis nie wiem, komu internowanie
    zawdzięczam :( Moje dane zachowały się tylko w archiwach
    więziennictwa.

    > Tylko chyba nie ich chcial kolega rozliczac.

    Ja? Ja chciałem rozliczać jeszcze w 1989 roku. Potem stopniowo mi
    przechodziło. A po aferze Olszewskiego przeszło mi całkiem.

    --
    Best regards,
    RoMan