  • Data: 2014-03-04 22:48:37
    Temat: Re: protest ukrainski
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tu nic więcej nie ma. W sierpniu 1989 roku, kiedy Mazowiecki
    > przyjął stanowisko premera, było już w kartotekach pozamiatane.
    > Pozostały śmieci, którymi od czasów Olszewskiego pogrywają sobie
    > różne, bardzo dziwne siły.
    > Dowody, na podstawie których można było rozliczyć komunę zostały
    > zniszczone w pierwszej kolejności. Nie mieliśmy najmniejszej szansy
    > ich zachować. Nie zapominaj, że Polska była prekursorem przemian. To
    > nie NRD, gdzie sytuacja się zmieniła w ciągu kilku dni i udało się
    > przejąć archiwa.
> [...]

    O czym ty w ogole pierdolisz czlowieku ?
    Mazowiecki byl slugusem sbekow, pozwolil kiszczakowi jarac teczki na potegę
    bo zrobil go w swoim I rzadzie ministrem MSW a Siwickiego miistrem MON !
    Na temat jego dokonan w utrzymywaniu postkomuny gruba ksiazka powinna
    powstac.
    Smiac mi sie chce jak czytam twoje wypociny, stary i glupi :)