  • 11. Data: 2010-10-11 18:08:27
    Temat: Re: prostownik z lidla
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    R2 pisze:

    > "Zyga" <z...@w...pl> wrote in message

    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

    > dzięki za link, właśnie myślałem o prostowniku na zime.....

    ja tez ale o takim z funkcja konserwacji akumulatora a ten chyba nie ma?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2010-10-11 18:10:35
    Od: amos <g...@g...com>

    On 11 Paź, 20:08, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    > ja tez ale o takim z funkcja konserwacji akumulatora a ten chyba nie ma?

    Wedlug info na stronie to ma. Okreslaja to mianem ladowania
    podtrzymujacego.

    "funkcja ładowania stałego i podtrzymującego z zabezpieczeniem przed
    przeciążeniem
    i przed zmianą biegunów"

    --
    amos

  • 13. Data: 2010-10-11 18:14:41
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "amos" <g...@g...com> wrote
[...]

    od poniedziałku 18go w sklepach lidl?

  • 14. Data: 2010-10-11 18:41:21
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    amos pisze:

> [...]
    > podtrzymujacego.
    >
    > "funkcja ładowania stałego i podtrzymującego z zabezpieczeniem przed

    no tak, tylko jak sie wyłącza po zaniku napiecia to i tak trzeba od
    czasu do czasu isc sprawdzic. Ale moze byc.

  • 15. Data: 2010-10-11 19:00:02
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 11 - 10 - 2010 (poniedziałek) o godzinie 15:56, Zyga napisał(a):

    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F7
    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm
    > Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

    Kupiłem taki w Lidlu jesienią ubiegłego roku. Ładowałem nim zarówno
    akumulatory do motocykli, jak i do samochodu. Działa i nie mam się do czego
    przyczepić. W sumie uważam, że jak za te pieniądze, jest to naprawdę dobry
    zakup - w ubiegłym roku dawali na nie 3 lata gwarancji (przypuszczam, że
    teraz powinno być podobnie).

    --
    Yorick
    LS 650

  • 16. Data: 2010-10-11 20:28:27
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

    > Mam poprzedni model (bez 6V).
    > Procesorowy, pilnuje 14,4 V
    > (przydatne np. w nowych akumulatorach samochodowych typu Futura),
    > pilnuje, żeby nie przeładować,
    > ma też funkcję "turbo" do ładowania na mrozie.
    >
    > Przy okazji pytanie - używał ktoś (tego, lub nowszego)
    > do ładowania akumulatorów żelowych ?

    a co za różnica ?

  • 17. Data: 2010-10-11 22:40:16
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > a co za różnica ?

    O ile sie nie myle(jak cos to prosze mnie poprawic) to ladowarki do aku zelowych
    maja mniejszy prad ladowania, czy jakos tak, aby zbytnio nie przegrzac/uszkodzic
    aku.

    Koczis
    FZ1 Fazer

  • 18. Data: 2010-10-11 23:40:21
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Dla ciekawych funkcji - manual po naszemu:
    http://www.kompernass.com/pages/_pdfs/6af4eb3030ae0d
    97a5b95d44ef5f77c7.pdf

    Tmek

  • 19. Data: 2010-10-12 06:29:12
    Od: mites <m...@o...pl>

    On 11 Paź, 15:56, Zyga <z...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F7
    6/lidl_pl/hs.xsl/...

    > Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

    było sto razy o tym prostowniku ;)

    mam go od 4 lat i bangla bez zarzutu!
    ostatni raz używałem go 3 dni temu, bo aku po sezonie przy tych
    niskich temp. padł :)

    ogólnie polecam!
    pozdr. mitesek

  • 20. Data: 2010-10-12 06:36:11
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Mystik wrote:
    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm
    > Warte i nie ma tu nic do dodania. Po prostu ładuje akumulator jak
    > należy. Oczywiście nikt nie badał charakterystyki tego urządzenia itp.
    > Ale jest dobrze zrobione i jakoś nie słyszałem, żeby się zepsuło.

    Moj sie popsul po ok 3 latach. Dokladnei rzecz biorac przestal dzialac
    przelacznik miedzy trybami pracy
    a ze elektroniczny to trzeba troche podlubac na co nigdy nie mam czasu.
    Natomiast ze te pieniadze to chyba dlubal nei bede i kupie kolejny

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto