  • 31. Data: 2010-10-14 15:07:45
    Temat: Re: prostownik z lidla [OT]
    Od: Ekim <e...@g...com>

    A może wręcz w drugą stronę ... tzn chciałby mieć koncówkę do gniazda
    zapalniczki w ładowarce aby bez zdejmowania siedzenia (czy co tam
    innego stoi na przeszkodzie w dojściu do aku) móc po zajechaniu do
    garażu poprostu podłączyć to w moto (o ile moto ma gniazdo
    zapalniczki).

    Pozdrawiam,
    Ekim
    W poszukiwaniu SV650 na wtrysku :)

  • 32. Data: 2010-10-14 22:25:01
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Ekim" <e...@g...com> napisał w
    wiadomości
    i.googlegroups.com

> [...]
    > przeszkodzie w dojściu do aku) móc po zajechaniu do
    > garażu poprostu podłączyć to w moto (o ile moto ma

    To niech sobie zrobi taka koncowke, koszt z 3 zlote.

    pzdr

  • 33. Data: 2010-10-15 00:27:12
    Temat: Re: prostownik z lidla
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PB" <p...@b...spamowania.biegala.pl> napisał w wiadomości

    > Obstawiam że chciałby naładować akumulator motocyklowy z samochodowego
    > zamontowanego w aucie - to wcale takie głupie nie jest.

    http://allegro.pl/kabel-rozruchowy-nowosc-najtaniej-
    na-allegro-i1240144331.html

    Pewnie o taka zabawke chodzi. Motocykle daja sie z tego naladowac,
    sprawdzalem :)

    Pozdrawiam, cpt. Nemo

  • 34. Data: 2010-10-15 07:00:14
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-15 02:27, cpt. Nemo pisze:

    > http://allegro.pl/kabel-rozruchowy-nowosc-najtaniej-
    na-allegro-i1240144331.html

    > Pewnie o taka zabawke chodzi. Motocykle daja sie z tego naladowac,
    > sprawdzalem :)

    A rozruch sprawdzałeś? Bo jeżeli nie, to nie użyłeś tego produktu
    zgodnie z przeznaczeniem. To są KABLE rozruchowe.
    Chociaż myślę, że prędzej rozruszą kolejkę TT niż cokolwiek innego.
    Ludzie to mają poczucie humoru :)

    Nawiasem mówiąc, nie ma to jak dobrze rozwijający się wątek, w którym
    rozpoczynający zniknął jak kamfora :).

    pozdr.
    Mystik

  • 35. Data: 2010-10-15 09:29:26
    Od: Lenny <l...@w...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > http://allegro.pl/kabel-rozruchowy-nowosc-najtaniej-
    na-allegro-i1240144331.html

    > Pewnie o taka zabawke chodzi. Motocykle daja sie z tego naladowac,
    > sprawdzalem :)

    To znaczy nie do końca o tym myślałem. Nie bardzo wiem o co chodzi z
    tymi kablami rozruchowymi, bo nie mam motocykla. Szukam takiej ładowarki
    z wtykiem do zapalniczki, żeby można było akumulator samochodowy
    podładować podczas postoju, albo nawet podczas jazdy, jakby się jakoś
    sprytnie kable poprowadziło. A jak na złość nie mogę znaleźć żadnej
    ładowarki z takim wtykiem. Noszenie akumulatora do domu zdecydowanie mi
    się już znudziło.

    Lemek

  • 36. Data: 2010-10-15 10:23:26
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org>

    W dniu 14.10.2010 17:07, Ekim pisze:
    > Pozdrawiam,
    > Ekim
    > W poszukiwaniu SV650 na wtrysku:)

    Witam,

    znam taką jedną na wydaniu, rocznik 2004, niebieska, 17 tys. przebiegu,
    kupiona w polskim salonie, pierwszym właścicielem był mój kumpel, który
    również i tu pisywał (Schpakoo!), drugim jest mój kumpel z pracy, więc
    ręczę za przebieg, serwisowanie i stan techniczny. W zestawie alarm,
    stelaże pod 3 kufry + kufry Givi, tłumik Leo Vince (miodnie brzmi).
    Cena wyjściowa 12k, bo sprzęt pewny i dobrze wyposażony. Jak jesteś
    zainteresowany to odpisz wycinając nospam z adresu, albo namiary
    znajdziesz na mojej stronie www w zakładce kontakt.

    Piotr Tarnowski /DrFugazi/
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa
    http://www.hayabusa.eu.org

  • 37. Data: 2010-10-15 10:54:10
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Lenny" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podładować podczas postoju, albo nawet podczas jazdy,
    > jakby się jakoś sprytnie kable poprowadziło.

    I nie znajdziesz.

    Jak masz aku luzem w srodku i jest on na takie samo napiecie jak w
    samochodzie to wystarczy podlaczyc go kablami do gniazda zapalniczki.

    Przy zalzozeniu ze aku nie jest wyladowane do konca, pociagnie tylko tyle
    ile mu potrzeba. I niczym to nie bedzie sie roznilo od podlaczenia aku pod
    maska. A jak bys mial dalej watpliwosci to w kazdym samochodzie jest
    ladowarka tylko jest schowana i na stale podlaczona do aku pod maska.

    Tmek

  • 38. Data: 2010-10-20 11:07:07
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    na-allegro-i1240144331.html

    > A rozruch sprawdzałeś? Bo jeżeli nie, to nie użyłeś tego produktu
    > zgodnie z przeznaczeniem. To są KABLE rozruchowe.

    Acha, zgodnie z przeznaczeniem to znaczy zgodnie z instrukcja, a ta mowi
    wyraznie ze one sluza do naladowanaia oslabionego akumulatora, w ciagu 5
    do 15 min, do poziomu umozliwiajacego odpalenie pojazdu.
    Akumulator ktory ledwo obrocil rozrusznik moto po 5 minutach podlaczenia
    do pracujacego / to wazne / autka, normalnie odpalil motocykl.

    I to czesto wystarczy, a nie do kazdego akumulatora w motocyklu latwo
    sie dobrac wiec warto zainstalowac specjalne zewnetrzne gniazdo
    zapalniczki :)

    Nemo