  • 21. Data: 2010-10-12 06:36:47
    Temat: Re: prostownik z lidla
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-11 18:31, Mystik pisze:
> [...]
    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

    > To znaczy, że chciałbyś ładować akumulator pojazdu z jego własnej
    > zapalniczki?
    > Hm. Dość ciekawe. Rzekłbym nawet - nowatorskie :).

    uuu, za takie coś to pewnie nawet Nobla by dostał :)

    --
    pzdrv
    donia i F800GS lodówka

  • 22. Data: 2010-10-12 06:53:29
    Od: PB <p...@b...spamowania.biegala.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 18:31:40 +0200, Mystik napisał(a):

    > To znaczy, że chciałbyś ładować akumulator pojazdu z jego własnej
    > zapalniczki?
    > Hm. Dość ciekawe. Rzekłbym nawet - nowatorskie :).

    Obstawiam że chciałby naładować akumulator motocyklowy z samochodowego
    zamontowanego w aucie - to wcale takie głupie nie jest.

    Piotr Biegała
    Warszawa - South Praga

  • 23. Data: 2010-10-12 07:15:17
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Koczis pisze:

    > O ile sie nie myle(jak cos to prosze mnie poprawic) to ladowarki do aku zelowych
    > maja mniejszy prad ladowania, czy jakos tak, aby zbytnio nie przegrzac/uszkodzic
    > aku.

    W instrukcji stoi że żelowe tez ładuje

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 24. Data: 2010-10-12 07:18:02
    Od: k...@o...pl

    > W instrukcji stoi że żelowe tez ładuje

    Potwierdzam. Mam w aucie aku AGM, ladowalem tym prostownikiem pare raazy i jest
    ok. W instrukcji jest napisane, ze do ADM i zelowych trzeba ustawic program na
    "gwiazdke" ;)
    kapec

  • 25. Data: 2010-10-12 07:27:59
    Od: "Omo" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Powitać
    >
    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F7
    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

    > Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

    Jedna ciekawostka o takim prostowniku:
    Miałem niedoładowany akumulator, rozrusznik kręcił na aby-aby, moto nie
    odpalało. Podłączyłem podobny do omawianego prostownik - i d. blada, po
    uruchomieniu rozrusznika prostownik odłączał się - przechodził w stan
    czuwania, kilkunastominutowe podładowanie aku też nic nie dawało.
    Podłączenie klasycznego prostownika bez wypasionej elektroniki załatwiło
    sprawę - po kilku minutach podładowania i zakręceniu z podłączonym
    prostownikiem moto odpaliło. No, ale klasyczny prostownik nie ma funkcji
    podtrzymania.
    Pozdrawiam - Omo

  • 26. Data: 2010-10-12 07:34:18
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Omo pisze:

> [...]
    > uruchomieniu rozrusznika prostownik odłączał się - przechodził w stan
    > czuwania, kilkunastominutowe podładowanie aku też nic nie dawało.

    przeciez jak miałes podłaczony prostownik do akumulatora i jednoczesnie
    doiłes z niego prąd na rozruch to wykrywał to jako zwarcie i sie
    wyłączał. Tak samo jak aku rozładowany jest ponizej 7,5 v to sie nie
    włączy ni nie bedzie ładował

  • 27. Data: 2010-10-12 08:49:47
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Paź, 08:53, PB <p...@b...spamowania.biegala.pl> wrote:

    > Obstawiam że chciałby naładować akumulator motocyklowy z samochodowego
    > zamontowanego w aucie - to wcale takie głupie nie jest.

    do tego kupuje sie kable do odpalania a nie prostownik ;) , jesli ma
    sie troche czasu to wystarczy podpiac szeregowo przez zarowke, zeby
    zmniejszyc prad ladowania...

    WS

  • 28. Data: 2010-10-13 00:01:03
    Temat: Re: prostownik z lidla [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-10-12 08:36, donia pisze:

    > uuu, za takie coś to pewnie nawet Nobla by dostał :)

    Nobla to mam ja ;)

    Pzdr
    PS. http://nobel.info.pl
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 29. Data: 2010-10-13 13:23:03
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-10-12 08:53, PB pisze:

    > Obstawiam że chciałby naładować akumulator motocyklowy z samochodowego
    > zamontowanego w aucie - to wcale takie głupie nie jest.

    Tylko po co do tego angażować prostownik?

  • 30. Data: 2010-10-13 22:13:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Oct 2010 15:23:03 +0200 osobnik zwany Asmodeusz
    wystukał:

    się nieznaszzzzz :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl