    From: " " <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: proste pytanie z javy
    Date: Fri, 25 Nov 2011 18:30:31 +0000 (UTC)

    > w sumie tymczasowo moge przyjac by uzywac paru tych slow
    >
    > np
    >
    > module main.c
    >
    > reach ships.c
    > reach stars.c
    > reach planets.c
    >
    > buildin sse_vector_math.lib
    >
    > link winmm.dll
    > link ogl32.dll
    >
    > troche glupie ale jawnie pokazuje ze tu moga
    > dziac sie co najmniej trzy rozne rzeczy a poki co
    > nie mam lepszego pomyslu jak to opracowac

    chyba zeby jednak dac slowko use i liste w jednej linijce
    to mialoby zalete sporego uproszczenia 'na oko'

    //////////
    program spaceFight

    use planets.c, ships.c, stars.c, winmm.dll, math.lib, stdio.lib

    // instancje i funkcje

    slowko program mogloby znaczyc by kompilowac do exe, space
    by nie kompilowac do odzielnego obj, library czy cos takiego
    by kompilowac do dllki czy innej bibli dynamicznej, a module
    by do statycznego modulu; tym sposobem w zrodlach zawarly by sie
    informacje dla kompilatora i linkera co jest mz plusem, co prawda
    koncowki na liscie importow sa specyficzne dla platformy ale
    mozna by to ew zmienic tez np przez jakas notacje space/modul/biblioteka
    dynamiczna/program niezalezna od platformy