    From: " " <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: proste pytanie z javy
    Date: Fri, 25 Nov 2011 15:22:24 +0000 (UTC)

    M.M. <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Java to nie C, a wiec nie trzeba znac szczegolowej odpowiedzi na
    > kazde pytanie "co to ma byc". Po prostu to jest cos co dziala, a
    > jak tego uzywac to wyjasnia przyklad.
    > Pozdrawiam

    zapewne przesadzasz bo pozatym ze nie za bardzo
    wiadomo co to jest to drawable akurat ten kod jest
    dosyc czytelny,

    troche stracilem poczucie ducha c ostatnimi czasy;

    slusznie ze c powinno oferowac wlasnie poczucie
    wyjatkowej okreslonosci a nie tego rodzaju kod w ktorym
    nie wiadomo co jest pod spodem,

    ale nie sa to takie latwe sprawy do rozstrzygniecia

    wlasnie sie zastanawialem jak powinna wygladac program
    okienkowy w c

    void main()
    {
    Window window;
    init(window); //powiedmy ze popr c (struktury przez wskaznik)
    }

    Window jest po prostu strukturą o rozmiarze ilus tam bajtow,
    gdyby dac mozliwosc 'domyslnych inicjalizatorow' dla struktur
    mozna by pisac tylko

    void main()
    {
    Window window;
    }

    ale troche zaciemialo by to regulę - ogolnie nie jestto
    takie latwe wybrac co nalzey

    inna sprawa jeszcze z modulami, jak to zrobic by bylo stare
    dobre poczucie ze to tylko instancje i procedury, byc moze
    modulom przydaly by sie domyslne inicjalizatory w load time
    a byc moze nie, jak to ma wygladac, jak ma wygladac lista
    importow, jakie slowa use? reach? link? space? module?
    co podawac jako nazwe modulu, nie powinno byc to zbyt
    specyficzne dla platformy ale tez powinno pokazywac ze
    linkowany modul jest konkretna binarka

    space main.c //? main.exe, main.obj?

    link stdio.lib
    link math.lib
    link windows.lib
    link costam.obj
    link costam.dll
    link costam.c //?

    int main()
    {

    Window window;

    init(window);

    }

    sporo decyzji ktore moga z latwoscia zchrzanic oryginalnego
    ducha c - a ja ostatnio trace jakos z nim kontakt